PROSJEKTSJEF UTVIKLING
Lede og gjennomføre reguleringsprosesser
Du får ansvar for fremdrift, offentlige prosesser og økonomi i egne prosjekter, fra akkvisisjon til rammesøknad.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Planlegge og lede gjennomføringen av reguleringsprosesser for egne prosjekter
- Lede og initiere parallelloppdrag
- Planlegge, etablere og lede en prosjektorganisasjon med interne og eksterne ressurser
- Sikre god økonomi, kvalitet og fremdrift i utviklingsfasen
- Utvikle gode relasjoner til kunder, leverandører og samarbeidspartnere
Kvalifikasjoner og kunnskap:
- Høyere relevant utdannelse
- Erfaring med reguleringsprosesser som prosjektleder i arkitektfirma, konsulentselskap eller fra offentlig sektor
- God kunnskap om regulerings- og planprosesser samt erfaring med myndighetskontakt
- Kunnskap om lover, forskrifter og myndighetskrav
- Meget gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig
Du har et stort engasjement for utvikling og gjennomføring av komplekse prosjekter med hovedvekt på bolig. Du har gode lederegenskaper og er strategisk, kommersiell, initiativrik og strukturert.
I Bakke Leiligheter er vi opptatt av høy forretningsmoral og langsiktige relasjoner til gode samarbeidspartnere. Det er viktig at du har samme verdier, og at du er en tillitvekkende og pålitelig person. Hos oss får du stor grad av frihet innenfor tildelt ansvarsområde, prosjektsjef utvikling rapporterer til Utviklingssjef i selskapet.
Ønskes ytterligere informasjon om stillingen, kan du kontakte Compass Human Resources ved Johnny Aastad på telefon 909 80 198. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Skriftlig søknad med CV kan lastes opp via søknadsknappen. I henhold til GDPR ber vi deg ikke sende CV eller andre personopplysninger direkte til kontaktpersonen