Som systemansvarlig vil du ha et ansvar for ett eller flere av våre systemer, og sikre at våre systemer til enhver tid er stabile og brukes på en optimal måte. Du vil få ansvar for alle funksjonelle og ikke funksjonelle endringer. Det betyr at du får ansvaret for å planlegge og gjennomføre disse i henhold til prioriteringer, og inkluderer blant annet utarbeidelse av kravspesifikasjoner, testing og produksjonssetting. ERP, POS, WEB, eCommerce, masterdata og BI er noen av områdene du vil være innom i rollen.
For å gi deg bedre informasjon om stillingen, har vi spilt inn en podkast. I denne podkasten intervjuer vi IT sjef Anders Frømyr om selskapet, forventninger til rollen – og hva du kan vente deg i rollen som systemansvarlig hos Storcash:
https://soundcloud.com/user-485305904-808676494/storcash-systemansvarlig-it?si=a78729969e0340968aa33bf8eca9ce09
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Koordinere og følge opp endringer og leveranser direkte med leverandører, inkludert testing og produksjonssetting
- Håndtering av endringsønsker, inkludert beskrive krav.
- Ansvar for oppsett og konfigurasjon av løsningen (-e)
- Utarbeidelse og vedlikehold av funksjonell dokumentasjon og brukerveiledninger
- Opplæring av brukere
- Deltagelse i prosjekter
- Bistå i utarbeidelse av handlingsplaner, målbilde og fremtidige planer
- Support
Hvem ser vi etter?
Vi søker etter deg som ønsker å ta ditt neste steg i karrieren, og som motiveres av å skape noen av de beste løsningene innen varehandel. Vi ser etter deg som samspiller godt med andre og kan oversette mellom teknologi og dagligtale. Vi ser også for oss at du har sterke analytiske evner samt jobber systematisk og strukturert. For oss er det viktig at du er en nysgjerrig og nytenkende problemløser som ser det helhetlige bilde.
Ønsket kompetanse:
- God forståelse for forretningsprosesser innen varehandel og/eller grossistvirksomheter
- Erfaring med utarbeidelse og vedlikehold av dokumentasjon og kravspesifikasjon
- Erfaring med support av brukere
- God norsk og engelsk skriftlig og muntlig
For å lykkes og trives i rollen har du gjerne;
- Høyere utdanning innen teknologi, økonomi eller tilsvarende
- Minimum 2 års relevant arbeidserfaring
- Godt vant med å prioritere, og å håndtere flere oppgaver samtidig.
- Systemkompetanse er en fordel (arkitektur, konfigurasjon, integrasjon ++)
- Kjennskap/erfaring med ERP og POS, gjerne Microsoft Dynamics Business Central/NAV og LS Retail
Vårt løfte til deg:
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Et godt arbeidsmiljø, med dyktige kollegaer i hyggelige lokaler ved Alna togstasjon
- God opplæring både intern og gjennom leverandører samt kursing der det er behov
- En utfordrende jobb med store utviklingsmuligheter, som et ASKO-selskap i NorgesGruppen har vi fordelen av å være et selvstendig selskap i et konsern med mange muligheter
Nysgjerrig på å vite mer?
For nærmere opplysninger om stillingen, kontakt IT-sjef Anders Frømyr på tlf. 47 17 18 19 eller HR-sjef Malin Kärrman på tlf. 90 84 49 94. Du kan også kontakte vår rekrutteringspartner MeyerHaugen AS via Partner, Henrik Andersson på henrik@meyerhaugen.no, eller Seniorrådgiver, Gabriella Nyborg Hernando via gabriella@meyerhaugen.no. Vennligst merk at søknader vurderes fortløpende.