Venezu er et bemanningsbyrå som fokuserer på rekruttering av lovende talenter til IT-bransjen. Våre kunder er blant Norge, Nordens, og verdens største IT-selskaper, og de ser etter kandidater som har ambisjoner, og et ønske om å bidra og å levere på et høyt nivå. Vår kunde ser etter en Support & Academy Manager til sitt team i Oslo. Selskapet er en global leder innenfor erfaringsledelse, og leverer en komplett plattform som gir konkurransefortrinn gjennom at informasjon om både ansatte og kundeerfaringer samles på samme sted. Det er flere tusen brukere fordelt i 50 land som bruker løsningene deres.
Om Customer Support teamet:
Customer Support teamet er en viktig del av selskapets innsats mot å tilby støtte til sine kunder på en daglig basis, både når det gjelder produkter og tjenester. Hver dag er forskjellig fra den forrige når du hjelper kunder på tvers av Norge, Sverige og Finland. Vi er lidenskapelig opptatt av å hjelpe mennesker, og å skape den beste kundeopplevelsen og kundereisen.
Viktigste arbeidsoppgaver:
- Du vil bli Nordisk Academy Manager i Customer Support teamet, der du er ansvarlig for å legge til rette for utvikling, både gjennom webinar og klasseromsbasert læring. På denne måten vil kunder få opplæring i å bruke selskapets hovedprodukt
- Legge til rette for læring og utvikling på tvers av markedene i Norge, Sverige, Finland, Nederland, Tyskland, Østerrike og Sveits
- Kontrollere kvaliteten på spørreundersøkelser som kunder sender inn, og å produsere innhold for kundebasen
- Du vil gjennomføre og utvikle suksessfulle utviklingskonsepter for både selskapets kunder og til internt bruk, med fokus på kompetanseoverføring
- Proaktivt fylle pipelinen din med opplæringsinitiativer som webinarer og lignende initiativer som motiverer kunder til å adoptere våre verktøy, og som øker kundetilfredshet
- Lage FAQ’s og videotutorials som blir lansert i selskapets kanaler
- Du vil være en viktig bidragsyter til at selskapet når sine mål for kundetilfredshet og ekspansjon, og du vil jobbe tett med Customer Success for å nå en NPS på +70 for alle kunder
- Være en viktig deltager i supportteamet når du ikke arrangerer utvikling for våre kunder
- Delta på andre prosjekter internt i selskapet, og andre aktiviteter eksternt mot kunder
Vi ser for oss at du er:
En dedikert Support & Academy-leder som brenner for å gjennomføre og å utvikle læring- og utviklingskonsepter for kunder, så vel som intern kompetanseoverføring. Du liker å jobbe med kundetilfredshet og vil strekke deg ekstra for å sikre at kundene bruker de riktige funksjonene til rett tid. Du har en entreprenøriell og strategisk tankegang, og du motiveres av å hjelpe og å utvikle mennesker.
Nødvendige kvalifikasjoner:
- Dokumentert erfaring fra en rolle som support eller andre tekniske stillinger innenfor Software as a Service (SaaS)
- Erfaring med og kunnskap om å utvikle vellykkede treningskonsepter
- God evne til å kommunisere og å presentere på engelsk, både muntlig og skriftlig
- Du er velorganisert og selvgående, og strukturerer tiden din effektivt for å overholde tidsfrister
- Evne til å jobbe både selvstendig og som en del av et team i et miljø der mye spennende skjer på en gang
- Du er kreativ og teknisk kompetent, er god på problemløsing, og har analytiske evner
- God på kundeservice, og sterke mellommenneskelige evner
- Interessert i teknologi og lærer fort nye teknologier
Hva vi tilbyr:
- Et godt støtteapparat som legger til rette din reise inn i den fascinerende verdenen til tilbakemeldinger, ved å tilby produkt- og metodeopplæring, samt regelmessig opplæring og coaching
- Flate hierarkier. Korte beslutningsveier. Et godt arbeidsmiljø
- For oss er åpen-dør politikk en selvfølge. Vi elsker Tilbakemeldinger. Dette er ikke bare en frase, men essensielt for hvordan vi jobber
- Hos vår kunde finner du mer enn bare en arbeidsplass, i samholdet mellom motiverte og vennlige kolleger, som ledes av en sterk lagånd basert på respekt og tillit
- Frihet til å utvikle seg og å utfolde seg personlig, noe som gir mange perspektiver for fremtiden!
- Muligheten til å bli godt kjent med dine kollegaer gjennom morsomme firma- og teamarrangementer
- Vårt hygienekonsept lar deg både jobbe trygt fra våre vakre kontorer, og hjemmefra uten komplikasjoner. Kommunikasjonsverktøyene vi bruker i hverdagen legger til rette for at du kan bygge ditt interne nettverk uansett!
Vår kunde mener at å hente inn erfaringsdata, og å handle med utgangspunkt i disse, kan transformere organisasjoner gjennom kontinuerlig innovasjon og konkurransemessige fordeler. Har du lyst til å bygge en karriere innenfor dette forretningsområdet? Ta kontakt i dag, vi tar imot søknader og gjennomfører intervjuer fortløpende! Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål ved å ringe 94198079, eller send e-post til
eivind.svendsen@venezu.no