Vår Key Account Manager i
Hordaland får ansvar for nysalg og mersalg av Nor Tekstils produkter/tjenester og oppfølging av egen kundeportefølje innen segmentene offshore, helse og hotell.
Noen av dine viktigste oppgaver vil være:
- Oppfølging av kunder, kontrakt og reforhandling av kontrakt
- Salgsansvar med eget budsjett
- Iverksette og gjennomføre markedsstrategier
- Ansvar for implementering av kunder
- Aktiviteter og profilering mot marked, seminar, messer etc. i samråd med leder
- Jevnlige møter med kunder på brukernivå
- Budsjettering
- Koordinere prosedyre mot drift
- Anbud / løsning
- Igangsettelse kontrakt /kunde
- Driftsfase
- Ved behov delta i prosjektarbeid definert av arbeidsgiver
- Key Account ansvar for egen kundeportefølje
- Representere Nor Tekstil utad
Kvalifikasjoner og egenskaper vi ser etter hos deg:
- Vinnende vesen, lett for å skape kontakt og bygge relasjoner med kunder, samarbeidspartnere, kollegaer og andre
- Engasjert, har stor egen-motivasjon og gjennomføringsevne
- Det er en fordel med erfaring fra salg/kundeoppfølging, slik at man har forståelse for de ulike utfordringer og behov som kan oppstå hos kunden, og kan diskutere med alle involverte parter på ulike nivåer i organisasjonene
- Har øye for å jobbe smartere og identifisere forbedringer
- God generell IT-kompetanse. Kjennskap til bruk av Microsoft Office er påkrevet og erfaring med CRM/SuperOffice er en fordel
- God norsk og engelsk, muntlig og skriftlig fremstillingsevne, er nødvendig
- Du er systematisk, strukturert og engasjert i jobben du gjør
- Vi ser etter deg som har en utstrakt høy servicegrad ovenfor våre kunder og har gode kremmeregenskaper
- Være en god ambassadør for virksomheten
- Utdannelse på høyskolenivå er ønskelig. Eventuell manglende utdannelse kan kompenseres med relevant arbeidserfaring
For den rette kandidaten kan vi tilby en spennende stilling i et selskap i stadig vekst. Det er gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Konkurransedyktige betingelser.
Kontorsted er Nor Tekstil AS avd. Bergen (Hylkje).