BDO er et rådgivnings- og revisjonsselskap som hjelper virksomheter med å nå sine mål. Vi er tett på kundene våre, og har sterke relasjoner og kunnskap både om lokalsamfunnet og det lokale næringslivet.
Vi er omlag 70 ansatte i BDO på Forus, og ønsker å styrke laget med flere medarbeidere. I takt med en flott vekst har vi bygget opp et sterkt flerfaglig kompetansemiljø innen revisjon, regnskap, rådgivning og advokattjenester.
Vi har samlet våre rådgivere og revisorer under samme tak i funksjonelle og representative lokaler i Luramyrveien 40 på Forus. Dette er gjort for at kundene våre skal få en best mulig opplevelse, og at våre ansatte skal kunne samhandle bedre.
Hos oss vil du få muligheten til å jobbe tett med vår kunde- og bransjeutvikling i regionen. Du vil få muligheten til å påvirke, lære og utvikle deg, og fremfor alt, blir du en del av et fellesskap som er preget av ekte engasjement og høy kompetanse.
Ansvar og oppgaver
Du vil bli del av et sterkt fagmiljø, og få mulighet til å jobbe med et bredt spekter av kunder i flere bransjer.
Du vil få ansvar for egen kundeportefølje, samt delta i revisjonsteam på store kunder sammen med ansvarlig partner og andre dyktige kollegaer.
Du vil bistå kundene gjennom hele revisjonsprosessen og ha ansvar for at vi leverer på kvalitet og tid, og med en god kundeopplevelse i tillegg.
Du vil også være kontaktpunkt i tilfelle at det skulle oppstå behov utover selve revisjonsoppdraget.
Vi har erfaring med at mange av kundene våre ønsker bistand til mer enn revisjon, og det er derfor ønskelig at du har en rådgivers tankesett med siktemål å skape merverdi og tilfredshet hos kundene våre.
Kvalifikasjoner:
- Bachelor eller master i økonomi og/eller MRR
- Mer enn 2 års relevant arbeidserfaring, og med ønske om videre utvikling innen revisjon og rådgivning
- Gode IT-kunnskaper, og med interesse for å utnytte digitale løsninger
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk
Hvem er du:
Vi ser etter deg som er god på å samarbeide med andre, og motiveres av rådgiverrollen og utstrakt kundekontakt.
Du ser styrken i å utnytte teknologi, og ønsker å være del av et fremtidsrettet rådgivnings- og revisjonsselskap.
Vi verdsetter personer som har høy faglig og personlig integritet og som kan kombinere profesjonell og uformell dialog.
Du deler våre kjerneverdier og viser ekte engasjement for arbeidet og de du samarbeider med.
Vår samarbeidspartner i denne rekrutteringsprosessen er Qualified Professionals i Stavanger.
Ta gjerne kontakt med Ottar Skeide på tlf. 975 59 043 eller Øyvind Sandvik på tlf. 916 48 782 for en konfidensiell dialog om denne muligheten.
Vi tilbyr:
- Bli sentral del av et ledende kompetansehus med sterk lokal tilstedeværelse og kundesentrisk tankesett
- Godt arbeidsmiljø, og med fleksibilitet som sikrer god balanse mellom jobb og familieliv
- Unik mulighet til å bidra i en spennnende fase med vekst, og koble dette med egen læring og karriereutvikling
- Konkurransedyktige lønnsvilkår
- Gode pensjons- og forsikringsytelser, inkludert helseforsikring
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø. Vi støtter medarbeidernes personlige utvikling, og gjør det mulig for alle medarbeidere å realisere gode ideer og initiativer. For mer informasjon om BDO;
https://www.bdo.no/karriere/erfarne