Vi har en spennende vekststrategi i Wilfa hvor vi skal vokse i eksisterende og nye markeder. For at vi skal lykkes med dette må hele organisasjonen jobbe sammen - og vi søker nå Service & Compliance Manager til en nyopprettet rolle i selskapet. Rollen vil få ansvar for Wilfa sine ettermarkedsaktiviteter som bl.a. compliance, garanti og reklamasjoner.
Service & Compliance Manager har ansvar for kvalitetssikring av produkter og nødvendig dokumentasjon av alle Wilfa produkter, ovenfor både leverandører og kunder. Rollen skal etablere og vedlikeholde en felles plattform for ettermarkedsaktiviteter, og legge til rette for etterlevelse av denne i hele organisasjonen gjennom oppfølging og opplæring. Service & Compliance Manager har videre en viktig oppgave i å sikre at ettermarkedshensyn ivaretas i vår produktavdeling og hos salgsapparatet når nye produkter utvikles og lanseres. Rollen skal også koordinere dialog og oppfølging med kontoret vårt i Kina knyttet til reklamasjoner og teknisk produktutvikling. Stillingen rapporterer til Head of Innovation & Product Development.
Hverdagen din i korte trekk:
- Etablere standarder for garantihåndtering
- Etablere rutiner for håndtering av reklamasjoner, både ovenfor kunde og leverandør
- Kvalitetsoppfølging av produkter og produktdokumentasjon
- Utvikle serviceavtaler
- Samarbeide med produkt- og kategoriavdelingen for å sikre at reservedeler, garantier, m.m. ivaretas før nye produktlansering
- Teknisk support ved behov
Hvem ser vi etter?
Vi tror at den rette kandidaten har noen års erfaring fra tilsvarende roller innen service, garanti, compliance, etc. og erfaring med tekniske produkter, erfaring småelektronikk. Vi ser også at du har erfaring med å sette deg godt inn i direktiver, lover og regler, og at du evner å lage gode rutiner og systemer for implementering og oppfølging.
Riktig kandidat er strukturert og kvalitetsbevisst i sitt arbeid, og arbeider systematisk gjennom å planlegge, gjennomføre og følge opp oppgaver. Du evner å forstå hvordan lover og regler påvirker ditt ansvarsområde, for deretter å lage rutiner for oppfølging og etterlevelse av disse i organisasjonen. Videre har du solid forståelse for tekniske produkter og evner å sørge for at nødvendige detaljer er ivaretatt og følger opp evt. avvik. For å lykkes i rollen må du være nøyaktig, detaljorientert og ikke være redd for å ta en diskusjon.
Hva får du hos oss?
- En sentral rolle i en solid og fremtidsrettet norsk bedrift, som tar miljø- og samfunnsansvar
- Spennende arbeidsoppgaver ut mot de nordiske markedene
- Faglige og sosiale impulser fra engasjerte og dyktige kolleger
- Gode muligheter for faglig utvikling i et selskap som levere «Beyond expectations»
Vi har valgt The Assessment Company AS som samarbeidspartner i rekrutteringsprosessen. Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte Sissel Brodtkorb på tlf 412 20 913 eller Veronica Larsen på tlf 489 59 497.