Visste du at det var Foodtech som introduserte brødskjæreren i det norske markedet? Ønsker du å videreutvikle vårt samarbeid med dagligvarekjedene og dermed være en aktiv bidragsyter til å styrke våre kunders konsepter?
Foodtech Interiør og Storkjøkken søker en konsept- og butikkutvikler som vil ha ansvaret for å utvikle kjedeavtalene og sørge for at vi til enhver tid er en foretrukken samarbeidspartner for våre kunder. Du vil i all hovedsak jobbe operativt med mål om å optimalisere avtalene og selge inn enkeltstående produkter der det er behov. Din rolle vil være å bygge gode relasjoner med bl.a. prosjektledere for butikkutvikling og driftspersonell hos kunde, og stadig utfordre kundene til å tenke helhet, effektivitet og bærekraft i sine løsninger. Du vil være selskapets ansikt utad, og har et sterkt team og en produktportefølje av høy kvalitet med deg ut i møte med kunde. En av rollens hovedoppgaver vil være å forstå kundenes forretning og kartlegge muligheter for å kunne tilby verdiskapende konsepter og løsninger. Foodtech som selskap tar det grønne skiftet på alvor og bidrar positivt med produkter og løsninger som gjør at våre kunder kan ha totalkontroll og oversikt over forbruk- og kostnadsbesparelse.
For å lykkes som konsept- og butikkutvikler hos oss er du ambisiøs og sulten med en god forståelse for bransjen og verdikjeden, med en kommersiell personlighet og sterk forretningsforståelse. Det vil være viktig at du er en pådriver for aktivitet og evner å jobbe strukturert og målrettet for å sikre fremdrift. Du vil måtte trives med å jobbe selvstendig, samtidig som du ser nytten av å bruke teamet for å være relevant ute hos kunde. Riktig kandidat har et konseptuelt tankesett, er god på å se helhetlige løsninger og evner å formidle sin kunnskap og forståelse på en lettfattelig og engasjerende måte.
Hverdagen til konsept- og butikkutvikler i korte trekk:
- Strategisk planlegging for utvikling av kundeavtaler og kundeforhold
- Posisjonere og etablere Foodtech som en foretrukken samarbeidspartner
- Identifisere nye muligheter og ha oversikt over markedsutviklingen og trender
- Konseptutvikling i samarbeid med kunde
- Kvalitetssikring av prosesser
Vi tror at den som lykkes i rollen har:
- Erfaring fra tilsvarende roller eller fra drift og/eller prosjekt fra kjedesiden, og derfor kunnskap om effektiv og lønnsom drift
- Høyere utdanning innenfor salg, markedsføring, økonomi, eller ledelse er ønskelig, men ikke et krav
- Erfaring med salg og markedsarbeid, må kunne dokumentere gode resultater
- Erfaring fra dagligvare, retail og B2B salg er en fordel, men ikke et krav
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- Grunnleggende IT-ferdigheter (Office, CRM etc.)
Vi kan tilby deg:
- Stort og tydelig arbeidsområde med varierte arbeidsoppgaver
- Interessant og utfordrende stilling med stor kontaktflate og muligheter til stort nettverk
- Fleksibel arbeidshverdag
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
Du kan vise interesse for stillingen ved å sende oss din CV og søknad innen søknadsfristen 2. desember. Har du spørsmål om stillingen eller prosessen, kan du ta kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company, Stian Andrå på tlf. 991 54 810 eller Helene Lundgaard på tlf. 902 16 667.
Nøkkelord | B2B, Retail, økonomi og ledelse, Markedsføring, Salg, Dagligvarehandel, Konseptutvikling, Salg dagligvare, Dagligvare, Kjedekonseptutvikling, Butikkutvikling, Kjededrift, Konsept og ideutvikling |
Bransjekategori | Hotell / Restaurant / Storhusholdning |
Bransje | Kantine / catering / storhusholdning |
Alternativ bransjekategori | Industri / Produksjon |
Alternativ bransje | Nærings- og nytelsesmidler |