Avdelingsleder Alnabru har budsjett- og resultatansvar for en selvstendig avdeling. Primæroppgaven er å lede og utvikle organisasjonen, kontinuerlig jobbe med optimalisering av drift og leveranse på eksisterende kundeportefølje, samt utvikling av ny kundeportefølje. Rollen har ansvar for å sikre samarbeid med salgsorganisasjonen og andre deler av Cramo for å sikre at kundetilfredsheten holdes høy. Avdelingen på Alnabru består i dag av 6 ansatte. Avdelingen har et betydelig vekstmål de kommende årene.
Cramo har ambisjoner om å bli markedsleder gjennom å være kundenes foretrukne samarbeidspartner innen utleie, med engasjerte ansatte som tilbyr den beste kvaliteten og det høyeste servicenivået. Vårt mål er å forenkle hverdagen til våre kunder ved å kontinuerlig gjøre utleie enda smartere, gjennom nye innovasjoner, systemer og løsninger. Stillingen rapporterer til Regionsdirektør SørØst.
Hverdagen i korte trekk:
- Lede og utvikle driftsorganisasjon til å bli den beste lokalt i vår bransje og å nå fastsatte mål
- Nøkkelressurs for utvikling av eksisterende og nye kunder lokalt
- Aktivt samarbeid med salgsorganisasjonen, overta oppfølging og styring av prosjekter som er solgt inn
- Aktivt bidra til at Cramo lykkes med satsning mot nye kunder (små og mellomstore bedrifter)
- Utvikle egen avdeling og sørge for aktivitetsnivå i.h.t til planer, KPIèr og markedssituasjon
Vi tror at den som vil lykkes best i rollen har:
- Erfaring fra operativ lederrolle med resultat- og prosjektansvar
- Erfaring fra kundeaksen og med å videreutvikle kunderelasjoner
- Fortrinnsvis erfaring fra bygg- og anleggsbransjen
- God kunnskap og forståelse for digitale løsninger
- Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
Send oss din CV og en kortfattet søknad snarest. For spørsmål om stillingen, ta kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company, Marie Wingestad, tlf 938 45 924 eller Bård Nordby, tlf 922 87 160.