Amedia Region Nord søker etter Digital Key Account Manager. Den riktige personen vil spille en viktig rolle i videreutviklingen av et sterkt salgsteam
Som Key Account Manager (KAM) er hovedfokuset å hjelpe nasjonale, regionale og lokale selskaper å bygge sterke, effektive og synlige merkevarer. For å oppnå dette er vi avhengige av kompetente rådgivere som kan skape verdier for kundene våre gjennom riktig bruk av markedsbudsjetter.
Derfor søker vi Digital Key Account Manager og ser etter en faglig dyktig medarbeider som er engasjert, ønsker utvikling og samarbeider godt med både kunder og kollegaer.
Som Digital Key Account Manager i Amedia har du blant annet ansvar for:
- eget salgsbudsjett
- bygge og utvikle egen portefølje
- delta aktivt i kundemøter, byråmøter, pitcher og presentasjoner
- dele innsikt og være en god rådgiver og sparringspartner for kunder og det øvrige salgsteamet
Vi ser etter deg som:
- liker å bygge relasjoner med nye mennesker
- har erfaring fra salg eller markedsføring, eller som er nyutdannet med et sterkt ønske om å lykkes
- har en variert kommersiell bakgrunn med interesse for digital markedsføring
Som Digital Key Account Manager i Amedia Region Nord har du kontorsted i Tromsø i de splitter nye lokalene til Nordlys. Du vil jobbe tett med produktutviklere, Ad Operation Manager, medierådgivere og innholdsprodusenter i regionen for å levere verdi til kundene våre.
Vi kan tilby den rette kandidaten:
- en spennende stilling i et veldrevet mediekonsern
- en allsidig mediefaglig erfaring i en jobb hvor du selv kan være med å påvirke oppgaver og resultater
- en fleksibel og variert arbeidshverdag
- et kollegium som består av kompetente og ambisiøse rådgivere
Denne rollen vil bli formelt ansatt i Nordlys, men jobber på tvers av hele Amedia Region Nord. Les mer om hvordan det er å jobbe i Amedia
her.