På vegne av GlobalConnect søker vi en Service Desk Technician. GlobalConnect sin Service Desk har ansvaret for all feilhåndtering av kundeløsninger. Avdelingen har eierskap til hendelsene og er ansvarlig for at henvendelsene blir håndtert innen det som er avtalt med kunden. Som Service Desk Tekniker jobber du med mottak og feilhåndtering på innmeldte saker fra kundene til GlobalConnect. Du er ansvarlig for å bidra til at GlobalConnect får fornøyde kunder ved å ha et klart og sterkt kundefokus, følger opp avtalte mål og oppgaver, og sikrer at kundene får levert den kvaliteten som er avtalt.
Arbeidsoppgaver:
- Ta imot kundehenvendelser via alle innkommende kanaler
- Ansvar for kundens henvendelse og rette feil, prioritert etter feilgrad, SLA, eskaleringer og VIP kunder
- Aktiv oppfølgning og tilbakemelding på innmeldte saker både mot kunder og underleverandører, i henhold til hva som er avtalt og lovet inn av SLA på den aktuelle sak
- Proaktivt arbeide med kundeløsninger og feilmeldinger opprettet av alarmer
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaren bruker av MS Office-pakken og kan utføre databehandling i Excel
- Nettverkskompetanse
- Erfaring fra telekommunikasjon og/eller IT-bransjen
- Gode formuleringsevner på norsk og engelsk skriftlig og muntlig
- Om du har erfaring med bruk av ServiceNow, er det en fordel
- Dersom du i tillegg har ITIL-kompetanse/sertifisering og utdannelse innen IT/Nettverk er dette ett pluss
Vi ser etter deg som:
- Motiveres av å yte høy service gjennom telefon, chat og e-post.
- Har gjennomføringskraft og evne til å kommunisere klart og presist på alle nivåer
- Har erfaring innen telekommunikasjon eller IT-bransjen, og du har kunnskap om telekommunikasjon og nettverksstrukturen
- Er strukturert, pliktoppfyllende og nøyaktig
- Trives i en hektisk hverdag
- Er positiv og bidrar til et godt arbeidsmiljø
Arbeidstid:
- 08-16. Noen kvelder må påregnes (13-21).
Vi tilbyr:
- Svært god onboarding og et solid opplæringsprogram
- Hyggelig, inkluderende og sosialt arbeidsmiljø
- Flotte, helt nye lokaler midt i Markens
- Varierte arbeidsoppgaver
- Personlig utvikling og karrieremuligheter
- 100 % stilling
Kjenner du deg igjen i dette? Da gleder vi oss til å høre fra deg. Vi vurderer søknader fortløpende. På grunn av GDPR har vi ikke anledning til å motta søknader per e-post. Vennligst søk stillingene via nettsiden vår. For ytterligere informasjon om stillingene kontakt Lene Solås Strang, mobil 993 27 155, lene@bemanningsbyraaet.no.
Bemanningsbyraaet er et av Norges ledende bemannings- og rekrutteringsselskap. Siden oppstarten i Kristiansand i 2005 har vi tatt markedslederposisjonen i Agder og etablert kontorer i Bergen, Stavanger, Kristiansand, Mandal, Arendal, Skien og Oslo.
Bemanningsbyraaet tilbyr rekruttering og utleie av arbeidskraft på alle nivå og innenfor flere bransjer. Økonomi / Regnskap, Kontor / Administrasjon, Ledelse, Salg / Marked, IT / Ingeniører, Lager, Logistikk og Sjåfører er noen av fagområdene vi rekrutterer til.Vi har ansatt over 7500 medarbeidere til faste og midlertidige stillinger. Av disse utgjør over 400 rekrutteringer til høyere stillinger.
Alle kan finne flinke folk. Vi finner de som passer.
Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer. Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no