Om rollen
Servicegrossistene vokser mer enn markedet for øvrig og har fokus på å stadig bli bedre i alt vi gjør. Vi investerer kontinuerlig i vår B2B nettbutikk, og vi håper du ønsker å bidra til vår videre utvikling med fokus på å gjøre det enda enklere for kundene å handle.
Vi skal øke vår digitale tilstedeværelse og bedre kundens digitale opplevelse. Vår nettbutikk skal bli den foretrukne bestillingskanal i markedet. Med på laget ser vi etter en engasjert, kompetent og sosial kollega som har gode kunnskaper om netthandel og UI-design. Du vil balansere arbeidsdagen mellom daglige oppgaver knyttet til grafisk produksjon og CMS-arbeid, sammen med mer prosjektorienterte oppgaver knyttet til utvikling av kundereisen og nettbutikken. Her har du stort spillerom, og du vil følge utviklingen fra start til slutt.
Av konkrete oppgaver kan nevnes:
- Overordnet ansvar for Servicegrossistenes visuelle profil
- Ansvarlig for design og innhold nettbutikk
- Utforming av kampanjemateriell til våre digitale flater (+noe print)
- Oppsett og publisering av landingssider o.l.
- Publisering og oppdatering av materiell i nettbutikken (produktbilder og -tekster)
- Basert på kundeinnsikt og testing, planlegge og iverksette utvikling av nettbutikkens design både alene og sammen med eksterne utviklere
- PIM-relaterte oppgaver
Om deg og din bakgrunn
Vi ser for oss at du er utdannet innen web-design/grafisk design, med kompetanse- og interesse for digitale kundereiser og UI. Du har allsidig erfaring fra netthandel, gjerne med daglig oppfølging av nettside og publisering på nett, kombinert med kommersiell forståelse.
Hos oss vil du får spillerom til å påvirke og vi håper du er en engasjert pådriver som ser muligheter og tør å utfordre.
I tillegg er det ønskelig med følgende bakgrunn og egenskaper:
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Teknisk forståelse (kunne snakke med utviklermiljø/IT-ressurser)
- Kjennskap Adobe-pakken
- Kjennskap til Episerver er en fordel, men ikke et krav
- Innovativ med gjennomføringsevne
- Strukturert med øye for detaljer
- Gode samarbeidsevner
- Evne til å sjonglere ulike arbeidsoppgaver samtidig
Om oss og det vi kan tilby
- Jordnært, sosialt og svært hyggelig miljø med engasjerte og dyktige kolleger.
- Vi jobber sammen for å lykkes i en hektisk og spennende hverdag. Hos oss er det rom for å påvirke og utgjøre en forskjell.
- Nyopprettet stilling med mye medbestemmelse
- Moderne lokaler og fantastisk kantine
- Gode lønns- og pensjonsordninger
Har du spørsmål til jobben, så er du velkommen til å kontakte Orion & Partners v/ Jannicke Martinsen på 41901490 / jannicke@orion.no.