Vi har fått i oppdrag å finne en
Digital Marketing Manager til vår kunde. De utvikler og tilbyr komplekse og innovative digitale mediebankløsninger til kunder rundt hele verden. Hele 90 % av inntektene kommer fra utenfor Norges grenser. Målet deres er å sørge for at kundene utnytter sitt innhold på en best mulig måte. Selskapet har vunnet flere priser for sitt gode og inkluderende arbeidsmiljø. Vi er ute etter en ambisiøs og dyktig medarbeider som kan bidra til selskapets pågående vekst, ved å hjelpe deres kunder til å lykkes gjennom innovasjon og engasjement.
Vi søker en person som er selvgående og proaktiv, og som liker å jobbe i team. Du blir en del av et dynamisk selskap hvor du har anledning til å påvirke din egen jobbhverdag og resultatene du skaper. Hos vår kunde spiller de hverandre gode, og de ønsker å lykkes sammen som ett team. Det er viktig for vår kunde at en har god forståelse for kundens behov og forretning. For den rette kandidaten vil det være store muligheter videre i selskapet de neste årene.
Arbeidsoppgaver:
- Du har ansvaret for fire ulike websider
- Som leder vil du ha ansvaret for nye webprosjekter som skal lanseres
- Håndtere prosjekter på tvers av avdelingene for å kombinere innhold og design og sikre at merkevaren kommer godt til syne på tvers av website
- Analysere trafikken på websidene og hvordan de leverer med tanke på performance, besøkstall og CTA performance
- Være ansvarlig for SEO og optimere alle steder som skal måles
- Ansvaret for at Hubspot er oppdatert og organisert, du har ansvaret for rutiner og vedlikehold
Din bakgrunn:
- Minimum 3 år med relevant erfaring
- Erfaring med Hubspot eller lignende verktøy
- Du har god teknisk kjennskap til SEO
- Inbound marketing strategier har du lang erfaring med
- En som tar initiativ for å skape resultater, og som bidrar i et teammiljø der mange prosesser pågår samtidig
- Gode prioriteringsevner og legger til rette for effektiv håndtering av arbeidsmengden, slik at du leverer til avtalte tidsfrister
- Snakker og skriver Norsk og Engelsk flytende
Det er en fordel hvis du:
- Brenner for å tiltrekke og å glede nye kunder
- Har erfaring med Software as a Service
- Har internasjonal erfaring
- Har erfaring med Wordpress eller Umbraco
Dine personlige egenskaper:
- Elsker å jobbe med mennesker og di tar eierskap til dine arbeidsoppgaver
- Du er nysgjerrig på ny teknologi
- Du er en team player og har fokus på felles mål
- Positiv, energisk, løsningsorientert og serviceorientert
- Ikke micro managed, du jobber proaktivt for å identifisere muligheter, og tar ansvar og eierskap over prosesser
- Du brenner for digital markedsføring og marketing automation
- Nysgjerrig om ny teknologi og hvordan disse kan hjelpe selskapets kunder
- Identifiserer deg med selskapets verdier: Innovativ, ansvarsfull, lidenskapelig og omsorgsfull
Trives du i en spennende og dynamisk bransje i et internasjonalt miljø så er du rett mann/kvinne for jobben! Vår kunde har et virkelig internasjonalt team og en kultur basert på integritet, samarbeid og nysgjerrighet. Selskapet har nesten 50/50 kvinner/menn og er annerkjent for sitt inkluderende arbeidsliv. Her kan alle utgjøre en forskjell. De er også kåret til Norges beste arbeidsplass og en vil ha god tilgang til personlig utvikling gjennom diverse treninger og kurs.
Søknadsfrist er snarest, og for eventuelle spørsmål kontakt
stein.dale@venezu.no. Intervjuer vil bli gjort fortløpende så vi anbefaler å søke før fristen går ut. Du søker via denne linken og stillingsannonsen her:
https://www.venezuservices.no/Ny-jobb.aspx Vi ber deg sende både CV og søknad.
Venezu er et rekrutterings- og bemanningsbyrå som jobber utelukkende med B2B-selskaper innenfor IT og datakommunikasjon. Vi fokuserer på det nordiske markedet og vi ser etter motiverte og dyktige kandidater som passer inn i et innovativt og «can-do» miljø hos våre kunder. For mer informasjon om oss se www.venezuservices.no.