Om oss
Vi er Nord-Europas største selskap innen regnskap, lønn, HR, rekruttering/interim og rådgivningstjenester. Samlet er består vi av 70 fagsterke regnskaps- og rådgivningskontorer og strekker oss fra Mandal i sør til Kjøllefjord i nord. Moderselskapet holder til i Finland og det norske hovedkontoret ligger på Helsfyr i Oslo og rommer et 50 talls gode kolleger i flotte lokale
I et svært spennende marked med mange muligheter bygger vi videre og skal utvide vår salgsstab med flere gode salgsrådgivere. Du vil da bli en del av et ungt dynamisk salgsteam. Med et godt utvalg av tjenester og løsninger som passer hos de aller fleste kunder vil du kunne få spennende arbeidsdager med oppnåelige salgsmål.
Du vil ha ditt hovedsete sammen med store deler av salgsteamet i sentrale flotte lokaler på Helsfyr med tilgang til gode møteroms fasiliteter, kantine og treningsrom. Gode arbeidsverktøy og gode betingelser med fastlønn og bonusordninger for den rette kandidaten kan vi selvsagt tilby. Vi har naturligvis også gode ordninger med helseforsikring, pensjonsordninger, relevante kurser med mer.
Du vil ha et spesielt ansvar for nysalg, du skal åpne dører, sikre at vi kommer i posisjon og vinner kontrakter i de segmentene vi skal operere i.
Selv om vi alle har ulike roller i salgsteamet er vi opptatt av å hjelpe hverandre. Utvikle og utfordre, gjøre hverandre gode. Vi skal være den foretrukne leverandør av tjenestene vi leverer.
Hvem ser vi etter?
Du trives med å jobbe selvstendig og motiveres av å styre hele kundereisen. Vi ser spesielt etter deg som tørr ta de «kalde» telefonene for å bygge ny portefølje. Du har gjerne erfaring som kan dokumenters av gode resultater. Du er ikke tilfreds når du leverer «bare» budsjett, du foretrekker å levere best. Du er vant med å ta initiativ, kommuniserer godt og gjennomfører med å levere god kvalitet på det arbeidet som utføres.
Kanskje har du fått tilbakemeldinger om at du er en kremmer, gjerne kreativ, og at du er en god selger og rådgiver som higer etter å lykkes med prosjekter du jobber med. Du kjenner deg igjen som uredd, initiativrik, en som gjør et positivt inntrykk og er god på å oppnå gjennomslag for ideèr.
Du er godt kjent med tilbudsskriving og forhandlinger gjennom løsningssalg – prosess salg i B2B. Du er komfortabel med å lose kunder trygt gjennom endringer og prosesser. Erfaring med regnskap/økonomi kan være foredelaktig. Kanskje har du jobbet innen rådgivning, butikkdrift, salg eller kanskje du er nyutdannet med en bachelor innen økonomi/finans.
Noen oppgaver
- Identifisere interessante prospekts, booke og gjennomføre kundemøter fysisk og digitalt.
- Kartlegge kundens behov, identifisere og presentere Accountors løsninger for lønn/regnskapstjenester og øvrige tjenester.
- Delta proaktivt og bidra med din erfaring inn i teamet.
- Jobbe tett med øvrige avdelinger i leveranse apparatet for å optimalisere kundeopplevelsen
- Aktivt jobbe med prosjektplaner/gjennomføringsplaner med kunder basert på input/erfaring fra Accountors støtte apparat og fagpersoner.
- Følge opp og rapportere på KPIer til din rolle, bidra med markedsinformasjon.
Du må ha førerkort minimum for klasse B. Flytende norsk muntlig og skriftlig er et krav.
Er dette utfordringen du ønsker deg vil vi veldig gjerne lære deg bedre å kjenne. Sammen med øvrige selgere og flinke fagfolk ligger mulighetene til rette for å lykkes hos oss.
Ønsker du å vite mer om Accountor og stillingen kan du kontakte Leif Møller – Senior Rådgiver Accountor People & Culture Services på mail: leif.moller@accountor.no Alle henvendelser behandles konfidensielt. Alle søknader og CV må gjennom Finn.no, søk her.
Vi tar gjerne i mot din søknad så raskt som mulig.