På vegne av kunde innen olje/gass ønsker vi å komme i kontakt med kandidater som har en utpreget serviceinnstilling og noe erfaring fra administrasjon/økonomi oppgaver. Nyutdannede er velkommen til å søke, men det er en fordel om du har litt administrativ erfaring.
Er du ledig nå eller snarlig og klar for nye utfordringer? Søk i dag for å bli evaluert for denne stillingen. Det kreves engelsk CV for å bli med i denne prosessen.
Arbeidsoppgavene vil blant annet være:
- Innkjøp av rekvisita
- Oppfølging av følgesedler
- Koordinering av eksterne reparasjons jobber
- Klargjøring for utfakturering og rapportering
- Koordinering av eksterne reparasjons jobber
- Mottak og utarbeidelse av arbeids ordrer (WO)
- Andre pålagte administrative arbeids oppgaver
- Holde orden på arbeidsplassen og i øvrige lokaler
Kvalifikasjoner:
- Bachelorgrad eller høyere utdanning innen administrasjon
- Minimum 6 måneders arbeidserfaring fra kontor/administrasjon
- Bakgrunn fra innkjøp/logistikk er en fordel, men ingen krav
- Gode IT kompetanse og evnen til å lære seg nye systemer raskt
- Gode Excel kunnskaper
- Gode organisasjonskunnskaper er påkrevd
- Flytende norsk og engelsk kunnskaper, både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
Vi ser etter en strukturert og velorganisert person som trives i et hektisk miljø og er nøye med detaljer og nøyaktighet. Du må være i stand til å multitaske og prioritere riktig, være fleksibel og tilpasningsdyktig til endringer samtidig som du overholder tidsfrister. Det er viktig at du har en sterk serviceorientering og gode mellommenneskelige ferdigheter. Det er ønskelig at du opprettholder en profesjonell og positiv holdning til enhver tid.
Vi kan tilby:
- Oppstart i Januar 2022 er ønskelig
- 12 måneders kontrakt med mulighet for forlengelse
- Arbeidstid dagtid
- En spennende og lærerik jobb i et internasjonalt miljø
- Flott mulighet til å utvikle din kompetanse
Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk!
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.
Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber. Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer. Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no