Vi er Nord-Europas største selskap innen regnskap, lønn, HR, rekruttering/interim og rådgivningstjenester. Samlet er består vi av ca. 70 fagsterke regnskaps- og rådgivningskontorer og strekker oss fra Mandal i sør til Kjøllefjord i nord. Moderselskapet holder til i Finland og det norske hovedkontoret ligger på Helsfyr i Oslo og rommer et 50 talls gode kolleger i flotte lokaler. Her sitter også vi, Accountor People & Culture Services.
Begynnelsen på et eventyr
Er du glad i og har du lyst til å være med på et aldri så lite eventyr,
nå har du muligheten! Vi er overbevist om at når vi velger den rette nye kollegaen så vil de neste kapitlene bidra til at eventyret fortsetter.
Vi er ganske sikre på at hos oss får du gode kolleger som tar i et tak for hverandre.
Vi utfordrer hverandre, passer på hverandre og ler med hverandre. Vi gir rom for å feile og tid til å prøve. Vi er oppriktig glade i det vi jobber med, noe vi tror er med på å bidra til gode resultater.
Som arbeidsgiver er vi opptatt av at rammene er trygge, men likevel utfordrende nok til at arbeidsdagene ikke blir kjedelige. God fastlønn med provisjonsmuligheter i tillegg. Meget god forsikring og pensjonsordning. Super helseforsikring og naturligvis godt arbeidsverktøy i form av mobil, PC, bredbånd. Og selvsagt en hybrid arbeidsform, hvor det legges til rette for at du kan jobbe der hvor det passer deg best for det du skal gjøre.
Flott stor kantine med godt utvalg og utsikt, treningsrom, rabattavtaler hos ulike leverandører og parkeringsmuligheter kan nevnes.
Hva ser vi etter i vår nye kollega:
Du har noen års erfaring fra rekruttering og bemanningsbransjen. Du vet hvor og hvordan du skal lete for å finne de beste kandidatene for dine kunder. Både for korte og lengre interim oppdrag som vil være en viktig del av hverdagen. Det samme gjelder også for rekruttering til faste stillinger.
Vi har til nå opparbeidet et godt grunnlag og gode verktøy og rutiner for å gjøre dene jobben så effektiv og praktisk som mulig. Vi tror det vil gi en ekstra fin start. Du ser deg som en rådgiver for dine kunder. Du trives godt med å kontakte nye potensielle prospekts og vet at for å oppnå gode resultater er man nødt for å ha en god pipeline å jobbe med. Du liker kundedialogen, gjøre solide analyser av kundens behov og presentere gode løsninger som hjelper kunden. Når du har funnet løsningen for kunden skal du selvfølgelig gjennomføre leveranseprosessen A-Å.
Utdanning og erfaring:
- Gjerne en Bachelor innen økonomi/regnskaps/finans/ledelse eller HR. Annen relevant utdanning er også interessant.
- Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav
- 2-5 års bransjeerfaring fra rekruttering og innleie med dokumenterte gode resultater
- Har du jobbet med rekruttering og/eller inteirmoppdrag innenfor økonomi/regnskap/finans vil det være en fordel.
- Gjerne erfaring med Recman og Aon Assessment, RefApp og andre skybaserte arbeidsverktøy for vår bransje. Har du erfaring med nye og bra verkøty vi burde se nærmere på er det helt topp!
Arbeidsoppgavene:
Hovedansvar er å selge, levere og gjennomføre Accountor People & Culture Services sitt konsept rundt Rekrutteringstjenester, Innleie/Management for hire av spesialister og ledere innenfor våre til enhver tid gjeldende bransje/kompetanse områder
- Representere Accountor People & Culture Services og aktivt salg av våre tjenester til nye og eksisterende kunder
- Gjennomføre rekrutteringsprosesser på dine kundeoppdrag
- Identifsere kandidater, vurdere og evaluere opp mot utarbeidet jobbanalyse til faste stillinger og interim stillinger.
- Oppfølging og personalansvar ovenfor interim konsulenter i din kundeportefølje.
- Sikre at du følger våre leveranseprosesser og kvalitetskontroll for å sikre tilfredse kunder og kandidater
- Kunde og budsjettansvar for egen portefølje
- Proaktiv oppfølging av kunder, kandidater og interimkonsulenter.
- Delta i utvikling av vårt konsept innen rekruttering og interim
Vi forventer at du trigges av å oppnå dine og teamets mål og at du er oppriktig glad i arbeidsoppgavene denne stillingen krever.
Du kjenner at det kribler i magen, lysten til å bidra for at du og teamet skal lykkes er stor. Du ønsker å lære, utvikle deg og bli med å bygge videre på det vi har satt i gang. Norsk muntlig og skriftlig flytende er et krav og du bør håndtere engelsk skriftlig og muntlig godt. Du er godt bevandret i MS Office, Cut-e og kanskje elektroniske referanse verktøy.
Du må ha førerkort minimum for klasse B og disponere egen bil.
Har du lyst til å være en del av de neste kapitelene i eventyret?, da håper vi å høre fra deg. Ønsker du å vite mer om oss og stillingen kan du kontakte Jon Even Sørlie – Business Manager - People & Culture Services på telefon 971 60 844 eller, søk direkte gjennom å trykke «Søk stillingen» Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Vi ser frem til å høre fra deg.