Vi har en svært positiv utvikling, med sterkt økende oppdragsmengde. Derfor ønsker vi nå å ansette en ny kollega. Vi kan tilby et godt arbeidsmiljø som preges av teamarbeid, og godt humør, under paraplyen til et stort internasjonalt selskap. Du blir med på i en avdeling som skal utvikles, og satses på fremover. Vi tror at du, som vi, trives når det skjer ting og at det er noe som gir deg energi og drivkraft. Stillingen hos oss vil kunne formes litt og har stor variasjon av oppgaver.
I denne jobben er mange ting som skjer samtidig, derfor er det nødvendig at du har god oversikt og struktur på hverdagen din. Rollen er selvstendig så det å prioritere oppgavene på en god måte er også viktig. Din jobb hos oss vil bli veldig synlig og målbar, og sammen ønsker vi slå nye rekorder i 2022. Vi trenger flere JA-mennesker med på laget.
Send in din søknad og CV i dag, vi gleder oss til å ta en prat med deg!
Arbeidsoppgaver
- Kartlegge, identifisere og finne kandidater til våre rekrutterings- og interim oppdrag hos våre kunder.
- Sørge for at vi til enhver tid, har oppdaterte kandidatpooler med kvalifiserte kandidater for interim/rekrutteringsoppdrag (10 – 20 ulike kandidatpooler)
- Utarbeide behovs- og jobbanalyser, stillingsprospekter, stillingsannonser samt publisere og håndtere stillingsannonser.
- Bistå utvikling av rekrutteringskampanjer og Employer Branding
- Intervjue og kartlegge interim kandidater for prekvalifisering til våre definerte kandidatpooler
- Bistå i arbeidet med referanse- og bakgrunnssjekker, samt personlighets- og evnetester
- Oppfølgning av interimoppdrag av både kunde og ansatte
- Oppdatere i systemer som brukes i forbindelse med rekruttering. Det er en stor fordel dersom du har arbeidet i Recruitment Manager (Recman) tidligere.
- Kontinuerlig utvikle og forbedre rekrutteringsprosessene for å skape gode prosesser og kandidatpooler
- Bidra i forbindelse med markeds/kommunikasjons oppgaver mot kunder/kandidater i samarbeid med vår sentrale markedsavdeling
- Følge opp timelister og sykefravær hos interimkonsulenter, i samarbeid med Daglig leder og Rådgivere med personalansvar for interimkonsulenter
- Fakturering og rapportering til regnskap
- Bistå i forbindelse med ad hoc oppgaver som avdelingen må løse
Vi ser etter deg som
- Har minimum to års erfaring fra rolle som researcher el. i rekruttering og/eller bemanning/konsulent innleie byrå.
- Gjerne har erfaring med å rekruttere til roller innenfor økonomi/regnskap/finans
- Tenker at sosiale medier og LinkedIn er naturlige arbeidsverktøy for deg
- Har forretningsforståelse, samt er initiativrik og kreativ
- Trives med å jobbe med mennesker, og som raskt klarer å bygge tillit og gode relasjoner
- Har en god formidlingsevne og snakker norsk og engelsk på et profesjonelt plan
- Trigges av resultater uten at det skjer på bekostning av kvalitet
- Trives med administrative oppgaver, og som samtidig blir motivert av målbare resultater
- Liker å finne løsninger og klarer å finne motivasjon i egen hverdag
- Bidrar positivt til et godt arbeidsmiljø, er hjelpsom og serviceminded
- Klarer å prioritere og jobbe selvstendig
- Kan strukturere oppgavene også i perioder med høyt arbeidstempo
Vi tilbyr
- En rolle i et internasjonalt selskap, med solid finansiell posisjon og en avdeling som er i vekst og som er en viktig motor i selskapets videre vekst i Norge
- Tett oppfølging og god opplæring – selvsagt skal du raskest mulig føle at du mestrer og lykkes i jobben din!
- Egen utvikling og tilgang til vår online kursportal Accountor Eduhouse
- Å bli en del av et ambisiøst team med lang fartstid og en uformell, profesjonell og trivelig tone seg imellom
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser samt gode pensjons- og forsikringsavtaler
- Kontorplass i Oslo eller Arendal, men jobbe på tvers i hele landet, og hybrid arbeidsstedsordning.
- Sertifisering i Aons (tidligere cut-e) testverktøy
- Mulighet for rask oppstart
Har du lyst til å være en del av de neste kapitelene i eventyret?, da håper vi å høre fra deg. Ønsker du å vite mer om oss og stillingen kan du kontakte Mariana Tellefsdal – Senior Rådgiver Accountor AS - People & Culture Services på mail: mariana.tellefsdal@accountor.no eller, søk direkte gjennom å trykke «Søk stillingen» Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Vi ser frem til å høre fra deg!