Vi søker Customer Support Specialist i Skien.
Som Customer Support Specialist vil du bli en del av et team med dyktige medarbeidere som er ansvarlig for ordrebehandling.
Hovedoppgaver
- Ordrebehandling i SAP
- Oppfølging av ordre og forsendelser til kunder
- Oppfølging av leveranser fra leverandører
- Bestilling av deler inn til produktet
Kvalifikasjoner
- God kompetanse i SAP
- Kunne bruke Microsoft Office programmer (Excel, Power Point, Word)
- God prosessforståelse
- Engasjement, vilje og evne til å bidra til en positiv utvikling
- Må kunne kommunisere flytende på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Ha tydelig holdning til HMS og alltid sette sikkerhet øverst på agendaen
- Noe overtid må påregnes, så fleksibilitet i forhold til arbeidstid er viktig
- Gode kommunikasjonsferdigheter, både ovenfor kunder, kollegaer og overordnede
- Proaktiv holdning - jobbe effektivt og ta ansvar
- Jobbe strukturert og systematisk - både selvstendig og som en del av et team
- Være tilpasningsdyktig og løsningsorientert i en organisasjon i vekst og endring
Folk tilbyr:
- Langsiktige og gode muligheter hos våre oppdragsgivere
- Individuell og tilpasset oppfølging under oppdraget
- God karrieremuligheter innen ulike bransjer
- Konkurransedyktige betingelser
- Sponset treningsavtale hos landsdekkende aktør.
- Sosiale arrangement og hyggelige oppmerksomheter gjennom året.
Vi ser muligheter i din kompetanse!
Folk AS benytter et enkelt og brukervennlig kandidatsystem.
Ved å knytte til din CV eller LinkedIn-profil vil du kunne søke på våre ledige stillinger med ett tastetrykk. Ved å holde din profil oppdatert øker sannsynligheten for at vi kan matche din kompetanse mot relevante stillinger.