Etter mange år som del av et stort konsern har Gigant blitt solgt til en ny eier. Dette gir større muligheter utvikling, nytenkning og raske beslutningsprosesser. Når selskapet nå satser for fremtiden søket vi en effektiv og serviceorientert kundesupport til vårt ordrekontor.
Arbeidsoppgaver:
- Stillingen orienterer seg mot kunde, sortiment og leverandør. Du vil ha teknisk oppfølgingsansvar for eget produktsortiment
- Motta ordrebestillinger per telefon og e-post, samt registrere disse i systemet
- Svare på spørsmål om alle produktgrupper, leveringstider, priser og handelsløsning (nett-basert)
- Drive aktivt salg til forhandlerne i den utstrekning tiden tillater det
- Veilede kunder i valg av sortiment, enkelt produkter, priser og betingelser
- Bestilling av deler og varer uten bestillingsnummer
- Innhente leveringstider og priser fra våre leverandører, samt informere forhandlere og øvrig distriktssjefer
- Fremskaffe og sende ut prospekter, reklame, etc. til kunder
- Ansvar for registrering i bransjeregister, oversetting av nyhetsbrev og håndtering av reklamasjoner og returer
- Tegne innredningsforslag i vårt 3D-program og sende tilbud til våre forhandlere
Ønsket bakgrunn og kvalifikasjoner:
- Bakgrunn fra tilsvarende stilling, salg eller fra sammenlignbare stillinger hvor kundeservice er en sentral faktor
- Bransjeerfaring er en fordel, men er ikke et krav
- Minimum 2 års arbeidserfaring
- God brukerkompetanse på IT-verktøy
- Norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Strukturert, effektiv, fleksibel og serviceinnstilt
Vi kan tilby
- Meget godt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktig betingelser
- Ordnede arbeidsforhold
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
For informasjon
Spørsmål om stillingen kan rettes til Stein-Sverre Wold hos Compass Human Resources, tlf. 906 88 270. Søknad og CV registreres via søknadsknappen.
I henhold til GDPR ber vi deg ikke sende CV eller andre personopplysninger direkte til kontaktpersonen.