Kundeklubb og CRM ansvarlig
Kundeopplevelse - lojalitetsstrategi - epost-markedsføring
Vi ser etter deg som vil ta ledelsen i utviklingen av vår kundeklubb. Her får du muligheten til å bygge opp alt fra bunnen av, sammen med de beste leverandører. Har du lykkes med CRM- og lojalitetsarbeid, og ønsker å ta din kompetanse til et nytt nivå - er det nå du skal ta kontakt med oss!
Dette er ansvarsområder og arbeidsoppgaver vi håper du vil stortrives med:
- Arbeide tett med merkevaren for å sikre merkeverdier og identitet i den overordnede kommunikasjonen
- Koordinere med merkevareteamene og e-comansvarlige om administrasjon og gjennomføring av målrettede kampanjer på lojalitetsplattformen
- Utvikle strategi for e-post- og markedsføringsautomatisering sammen med merkevareteamet
- Lede utvikling, utførelse og levering av ulike måter å teste på og metodikk ved måling av kampanjer
- Drive vår kundeklubb ved å planlegge, utføre og rapportere på leads- og rekrutteringskampanjer
- Utvikle kundestrategier for å forbedre kundedatafangst og optimalisere kundens verdi over tid
Vi tror du kjenner deg igjen på denne type erfaring:
- Digital markedsføring og CRM-strategi
- Lede vellykket CRM- og/eller lojalitetsarbeid
- Planlegging, gjennomføring og levering av e-postmarkedsføringskampanjer
- Utarbeidelse av dashbord for metrikkrapportering
- Operere i et markedsautomatiseringssystem
Du kjennetegnes antagelig som:
- Kommersielt anlagt, med sterke analytiske ferdigheter
- Ivrig etter å lære og eksperimentere og ikke redd for å feile
- Nysgjerrig og proaktiv
- Finner feil og nødvendige løsninger for stadig å forbedre produktet
- Gode kommunikasjonsevner
Hos oss kan vi by på:
En spennende stilling i Norges største smykke- og klokkekjede, der du får jobbe med sterke norske og internasjonale merkevarer. Du vil oppleve å ha en variert hverdag med mange spennende
problemstillinger og ikke minst være med på å påvirke og utvikle Bjørklund. Vi tilbyr gode betingelser.
Dette er en sjelden mulighet til å skinne og briljere, i en bransje som jo er kjent for nettopp det!
Nøkkelord | CRM kommunikasjon, Digital kommunikasjon, Lojalitetsbygging, Kundereise, CRM markedsføring, CRM-programmer, CRM kampanjer, CRM strategi, CRM, Digital kundeopplevelse, Lojalitetsmarkedsføring, Lojalitetsprogram, Kundelojalitet, E-postmarkedsføring, Lojalitetsskaping, Digital kundedialog, E-postkommunikasjon, Epostmarkedsføring, Kundeopplevelse |
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Markedsføring |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Annet |