By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Du blir en sentral brikke i å løfte Hiab Norway til neste nivå gjennom økt fokus på salg, service og digitalisering av ettermarkedet. Gjennom å være en relasjonsskaper på høyt nivå, samt å utnytte selskapets digitale verktøy, skal du bidra til økt salg av tilbehør, servicekontrakter og reservedeler til forhandlere og vårt landsdekkende servicenettverk. I tillegg får du ansvaret for implementering av nye digitale plattformer, og du blir «key user» og ansvarlig for at alle våre digitale systemer og tjenester som Salesforce (CRM), HiConnect, Hiab Webshop og ProCare fungerer slik de skal.
Ambisjonen er å skape resultater gjennom en forbedret kundereise og en mer effektiv håndtering av ettermarkedet og salgsprosesser. Kundene skal oppleve en helhetlig og sømløs kundeopplevelse i møte med Hiab, på tvers av alle kanaler.
Du har et sterkt ønske om å jobbe med kundekontakt og du trives godt på veien. Stillingen rapporterer til Service-sjef Hiab Norway.
Vi tilbyr en spennende stilling i et selskap med solid vekst og store ambisjoner.
Cargotec er en stor aktør både i Norge og internasjonalt. Det finnes en rekke talentutviklingsprogrammer og mentorordninger for den som har ambisjoner.
Selskapet kan tilby konkurransedyktige lønns-, pensjons- og forsikringsordninger. Det tilhører også firmabil til stillingen.
Når du ikke er ute hos kunder så er arbeidssted hovedsakelig i selskapets kontorer på Hagan, men du har også mulighet til å jobbe på hjemmekontor.
Dersom du er interessert ber vi deg, i henhold til GDPR, søke via søknadsknappen, ikke direkte på mail til oppgitt kontaktperson. For mer informasjon eller spørsmål om stillingen, vennligst kontakt vår rekrutteringspartner Compass Human Resources, ved Benedicte Rieck Ellingsen på telefon 932 44 996 eller Bjørn Erik Graff, telefon 970 555 87.
Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Søknader behandles fortløpende. Vi tar inn søknader t.o.m. 25. april.
Nøkkelord | Service & After Sales, Webshop implementation, Digitalisering, Webshop, Ettermarked, Forhandlerutvikling, Service Contract Sales, Forhandlere |
Bransjekategori | Industri / Produksjon |
Bransje | Transportmidler / Maskiner og utstyr |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Teknisk salg |
Arbeidsgiver | Hiab Norway AS |
Carl Bergersens vei 5 | |
1481 HAGAN | |
Nettside | www.hiab.com/no |
Tiltredelse | Snarest |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Hagan, Nittedal |
Tittel | Selger og forretningsutvikler ettermarked |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Bjørn Erik Graff Managing Partner beg@compass.no +4722007700 +4797055587 |
Benedicte Rieck Ellingsen Researcher bre@compass.no +4793244996 |