Key Account Manager
Som Key Account Manager i ProsessPilotene har du ansvaret for å skape nye og forvalte eksisterende kunder. Din hovedoppgave er å sikre at våre kunder fortsetter å vokse i sin virksomhet og i sitt engasjement med ProsessPilotene. Du vil finne nye salgs- og oppsalgsmuligheter. Utarbeide veikart sammen med kundene, og legge strategier for gjensidig lønnsomhet. Du vil fungere som et eskaleringspunkt for kunde, prosjektleder og kundeteam.
Dette er dine viktigste arbeidsoppgaver
- Initiere og forvalte kundeforhold fra salg, gjennom prosjekt og leveranse
- Ansvar for langsiktige relasjoner med, og utvikling av, våre strategiske kunder
- Proaktivt styre forventninger, kommunikasjon og kundeverdi
- Arbeide tett med kundens organisasjon og våre egne spesialister og kundeteam
- Avholde prosjektmøter, workshops og styringsgruppemøter
Vi tror du har dette i bagasjen
- Høyere utdannelse innen administrative- eller tekniske fag
- Utpreget forretningsforståelse, med evne til å sette deg inn i kundens forretningsmodell og verdikjede
- Erfaring med Key Account Management eller team-ledelse på høyt nivå
- Dokumentert verdiskapning for kunder
- Erfaring med IT-løsninger med kundeinteraksjoner
- Minimum 5 års erfaring som selger, konsulent eller rådgiver innen digital transformasjon
- Solide kommunikasjonsevner på både norsk og engelsk
Dine personlige egenskaper
- Har et utpreget konsulentgen og er god til å tenke strategisk
- Evne til å holde i lange prosesser og bygge gode relasjoner
- Effektiv, med utpregede samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Evne til å tenke helhetlig og jobbe strukturert med ambisiøse kunder
- Evner å skape entusiasme og engasjement hos kunder og kollegaer
- Selvgående, fremoverlent og motivert av kundens resultater
Vi er stolte av å tilby deg
- Et "smidig" og trivelig arbeidsmiljø med stor faglig tyngde
- En utviklingsplan som setter din personlige og faglige utvikling i fokus
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger (blant annet privat helseforsikring)
- Utfordrende arbeidsoppgaver sammen med hyggelige kolleger i en hektisk og morsom hverdag
- Fleksibel arbeidsdag
- Mulighet for medeierskap, være med å forme og utvikle selskapet
Henvendelser vedrørende stillingen kan rettes til Jens-Petter Arntzen tlf 908 27 335, eller Pål S. Øverby tlf. 905 26 841.
Alle henvendelser til Raadgiverhuset behandles konfidensielt .