Vår kunde er et norsk e-læringsselskap som ble etablert i 2014. Deres visjon er å gjøre E-læring enklere, raskere og mer effektivt. Og det er de i ferd med å klare. 7 år etter oppstarten har selskapet over 500 000 kursdeltakere årlig, i Norge, som har tilgang til kompetanseutvikling gjennom selskapets egen portal. De har over 800 bedriftskunder allerede i Norge, både innenfor privat og offentlig sektor. I tillegg har de avtale med Telenor om salg av e-læring i det danske markedet. Grunnen til at kundene kjøper deres løsninger er at læringssystemet er superenkelt og kundene kommer raskt i gang. Som kunde får bedrifter tilgang til et stort hyllevarebiblioktek med kurs innenfor kompetansefelt som IT og Microsoft løsninger, sikkerhet og HMS, compliance og GDPR, og HR og onboarding for å nevne noen. I tillegg har kundene mulighet til å utvikle sine egne kurs.
Nå ønsker vår kunde å styrke sitt salgsteam med ytterligere to nye Account Managers, som skal hjelpe dem til å nå solide vekstmål i Norge. De rette kandidatene vil få muligheten til å utvikle seg for å vokse inn i nye roller, og vil få bidra til utviklingen av et solid produkt og selskap. Du får god opplæring, men må være selvstendig og ta ansvar for å nå dine mål. Vi ser etter deg som ønsker å skape hyggelige samtaler med bedriftskunder som jobber innenfor HR, IT og sikkerhet, og som vil lære seg å formidle verdien av selskapets løsninger på best mulig måte. Du vil få ansvaret for mange spennende prosesser innenfor kundereisen fra A-Å, både når det gjelder små og store prosjekter. Dette vil si at du får bidra til å levere læringsløsninger til virksomheter fra 100 – 100 000 ansatte. For eksempel tilbyr selskapet det som kanskje er markedets mest popluære IT-sikkerhetsprogram, der de årlig har over 200 000 deltakere.
For den riktige kandidaten, som når sine mål over tid, kan det legges opp til utvikling via spesialiseringer og nye oppgaver i selskapet. Dette innebærer at du vil få mulighet til å lære mer om IT-bransjen, E-læring og også hvordan vi jobber med softwareutvikling. Du vil være en viktig deltager i samarbeidet mellom teamene salg, IT-utvikling, prosjektledelse og support, som sammen skal oppnå innovasjon og utvikling av selskapets produkter. Vi har våre utviklere i Gdansk i Polen så se ikke bort i fra at det kan bli noen turer dit også!
Arbeidsoppgaver:
- Gjennomføre møter med kunder. Her vil du få muligheten til å bruke og utvikle dine gode presentasjons- og formidlingsevner
- Følge opp salgsprosesser fra første kontakt til vi er i mål med signert avtale
- Sørge for god kommunikasjon og godt samarbeid med leveranseteamet som tar salget ditt videre
- Ha dialog med og jobbe aktivt mot oppsalg på din egen kundeportefølje
- Samarbeide tett med salgs-, produktutviklings- og leveranseteamet for å sikre den beste kundereisen
- Jobbe mot og rapportere egne resultater og måloppnåelse til nærmeste leder
Vi tror du kjenner deg igjen i flere av disse ferdighetene og egenskapene:
- Erfaring med kundekontakt fra salg, markedsføring, support, rådgivning eller lignende
- Et sterkt ønske om å skape en karriere innenfor salg, og motivasjonen til å utvikle deg som selger
- Du trives med å ta ansvar for dine egne oppgaver og prosesser, samtidig som du trives godt i et team der du tør å stille spørsmål og støtter dine kollegaer
- Du har og er vant til å bruke dine gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig. Vi tenker det er en fordel om du kan vise til eksempler på at du er god til å presentere, og vet hvordan du engasjerer et publikum.
- I tillegg er det et pluss om du har kjennskap til hvordan man skaper et forståelig budskap, og hvordan man tilpasser seg ulike personer og kunnskapsnivåer hos tilhørere og lesere
- Vi ser gjerne at du synes det er spennende med hva som foregår bak kulissene. Du vil få bruk for din forretningsteft, samtidig som du utvikler din kunnskap og forståelse for IT-bransjen.
- Det er også en bonus dersom du har interesse for tall og analyser, og ønsker å bruke resultater til konstruktiv utvikling
Hvordan vi tror du er som person:
- Du er selvgående med evne til å motivere seg selv
- Kanskje du ville beskrevet deg selv som serviceinnstilt og løsningsfokusert? Det vil våre eksisterende og fremtidige kunder sette pris på!
- Vi tror du har en strukturert tilnærming til arbeidet og et godt overblikk over prioriteringer
- Ansvarsbevisst og pålitelig
Søknadsfrist er snarest, og for eventuelle spørsmål kontakt
stein.dale@venezu.no. Intervjuer vil bli gjort fortløpende så vi anbefaler å søke før fristen går ut. Du søker via denne linken og stillingsannonsen her:
https://www.venezuservices.no/Ny-jobb.aspx
Venezu er et rekrutterings- og bemanningsbyrå som jobber utelukkende med B2B-selskaper innenfor IT og datakommunikasjon. Vi fokuserer på det nordiske markedet og vi ser etter motiverte og dyktige kandidater som passer inn i et innovativt og «can-do» miljø hos våre kunder. For mer informasjon om oss se www.venezuservices.no.