På vegne av oppdragsgiver ser vi etter en
Operations Coordinator. Selskapet utvikler og tilbyr komplekse og innovative digitale mediebankløsninger til kunder rundt hele verden. Hele 90 % av inntektene kommer fra utenfor Norges grenser. Målet deres er å sørge for at kundene utnytter sitt innhold på en best mulig måte. Selskapet har vunnet flere priser for sitt gode og inkluderende arbeidsmiljø. Vi er ute etter en ambisiøs og dyktig medarbeider som kan bidra til selskapets pågående vekst, ved å hjelpe deres kunder til å lykkes gjennom innovasjon og engasjement.
Beskrivelse
Vi søker en person som er selvgående og proaktiv, og som liker å jobbe i team. Du blir en del av et dynamisk selskap hvor du har anledning til å påvirke din egen jobbhverdag og resultatene du skaper. Hos vår oppdragsgiver spiller de hverandre gode, og de ønsker å lykkes sammen som ett team. Det er viktig for vår selskapet at en har god forståelse for kundens behov og forretning. For den rette kandidaten vil det være store muligheter videre i selskapet de neste årene. Som Operations Coordinator vil du jobbe tett sammen med Operations Manager, økonomiavdelingen og Support-/Salgsavdelingen.
Arbeidsoppgaver:
- Behandle innkommende ordre (nysalg, oppsalg) fra de mottas på mail eller at de er gitt internt fra KAM/salgsspesialist.
- Fornye eksisterende avtaler, samt sende fornyelsestilbud til kunder og partnere.
- Opprette og oppdatere kunder, kontakter og priser i aktuelle valuta i Salesforce CPQ
- Fakturere kunder og partnere i Xledger samt behandle spørsmål rundt faktureringen fra kunder og partnere
- Opprette og fornye avtaler i Lisens Manager
- Sende ut dokumenter til kunder og partnere for elektronisk signatur i DocuSign, samt arkivere signerte dokumenter i Salesforce.
Din bakgrunn:
- Det er en fordel om du er har efaring med Salesforce eller lignende CRM system, men det vil bli gitt opplæring.
- Minimum bachelorgrad i Økonomi og Administrasjon eller lignende.
- Gode prioriteringsevner og legger til rette for effektiv håndtering av arbeidsmengden, slik at du leverer til avtalte tidsfrister
- Snakker og skriver flytende Engelsk.
Dine personlige egenskaper:
- Elsker å jobbe med mennesker og tar eierskap i dine arbeidsoppgaver
- Fremoverlent, strukturert, løsningsorientert og serviceorientert
- Du trenger ikke å bli micromanaged.
- Du er en team player og har fokus på felles mål
- Identifiserer deg med selskapets verdier: Innovativ, ansvarsfull, lidenskaplig og omsorgsfull
Trives du i en spennende og dynamisk bransje i et internasjonalt miljø så er du rett mann/kvinne for jobben! Vår kunde har et internasjonalt team og en kultur basert på integritet, samarbeid og nysgjerrighet. Selskapet har nesten 50/50 kvinner/menn og er anerkjent for sitt inkluderende arbeidsliv. Her kan alle utgjøre en forskjell. De er også kåret til Norges beste arbeidsplass og en vil ha god tilgang til personlig utvikling gjennom diverse treninger og kurs.
Søknadsfrist er snarest, og for eventuelle spørsmål kontakt stein.dale@venezu.no. Intervjuer vil bli gjort fortløpende så vi anbefaler å søke før fristen går ut. Du søker via denne linken og stillingsannonsen her: https://www.venezuservices.no/Ny-jobb.aspx
Vi ber deg sende både CV og søknad.
Venezu er et rekrutterings- og bemanningsbyrå som jobber utelukkende med B2B-selskaper innenfor IT og datakommunikasjon. Vi fokuserer på det nordiske markedet og vi ser etter motiverte og dyktige kandidater som passer inn i et innovativt og «can-do» miljø hos våre kunder. For mer informasjon om oss se www.venezuservices.no.