På vegne av en av våre kunder i Skien søker vi etter en Customer Support Specialist
Arbeidsoppgaver:
- Ordrebehandling i SAP
- Oppfølging av ordre og forsendelser til kunder
- Oppfølging av leveranser fra leverandører
- Bestilling av deler inn til produktet
Kvalifikasjoner:
- God kompetanse i SAP
- Kunne bruke Microsoft Office programmer (Excel, Power Point, Word)
- God prosessforståelse
- Engasjement, vilje og evne til å bidra til en positiv utvikling
- Må kunne kommunisere flytende på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Ha tydelig holdning til HMS og alltid sette sikkerhet øverst på agendaen
- Noe overtid må påregnes, så fleksibilitet i forhold til arbeidstid er viktig
- Gode kommunikasjonsferdigheter, både ovenfor kunder, kollegaer og overordnede
- Proaktiv holdning - jobbe effektivt og ta ansvar
- Jobbe strukturert og systematisk - både selvstendig og som en del av et team
- Være tilpasningsdyktig og løsningsorientert i en organisasjon i vekst og endring
Ønsker du å søke denne stillingen? Følg link i annonsen for å registrere deg i vårt system Recruitment Manager.
Vi ber deg laste opp din CV i word-format, samt laste opp komplett vitnemål.
Folk tilbyr:
- Langsiktige og gode muligheter hos våre oppdragsgivere
- Individuell og tilpasset oppfølging under oppdraget
- God karrieremuligheter innen ulike bransjer
- Konkurransedyktige betingelser
- Sponset treningsavtale hos landsdekkende aktør.
- Sosiale arrangement og hyggelige oppmerksomheter gjennom året.
Vi ser muligheter i din kompetanse!
Folk AS benytter et enkelt og brukervennlig kandidatsystem.
Ved å knytte til din CV eller LinkedIn-profil vil du kunne søke på våre ledige stillinger med ett tastetrykk. Ved å holde din profil oppdatert øker sannsynligheten for at vi kan matche din kompetanse mot relevante stillinger.