Jobb beskrivelse
- Planlegge og administrere kurs for driftspersonell i henhold til kompetanseprofiler.
- Koordinere datoer med kursleverandører og skiftplan for kursdeltakere.
- Reservere nødvendige fasiliteter og lunsj/møtemat i forbindelse med kurs.
- Registrere kursdeltakelse.
- Koordinere kommunikasjon mellom kursdeltakere og leverandører.
- Utarbeide kursbudsjett og opprette Purchase Order (PO) for kursleverandører.
- Administrativ støtte til kompetansespesialist.
- Administrere data i Workday Learning (Competence & Assurance Dashboard).
- Delta i prosjekter.
- Utforme rapporter.
- Portaladministrator i Mintra trainingportal.
- Leverandørkontakt.
Kvalifikasjoner
- Erfaring fra Offshorebransjen.
- Erfaring med kursbestilling.
- Kjennskap til mydighetenes kompetansekrav for næringen.
- Relevant utdanning. Manglende formell kompetanse kan kompenseres med relevant arbeidserfaring.
- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk.
- God kjennskap til Microsoft Office 365 Applikasjoner og SAP.
- Du arbeider strukturert og systematisk.
- Du er flink å prioritere og gjennomføre oppgaver.
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
- Du har stor arbeidskapasitet.
- Du setter deg raskt inn i matriser og gjeldene lovverk.
- Du har et godt humør og er veldig flink med folk.
- Trives i en hektisk og dynamisk hverdag.
Varighet: 01.09.2022 - 01.09.2023
Om MDE
MDE Group er et globalt rekrutteringsselskap, spesialisert på å finne og plassere de største talentene over hele verden.
MDE består i dag av 12 selskaper som tilbyr konsulent-, bemannings- og rekrutteringstjenester, samt offshorepersonell og rådgivning. Med vår unike kjennskap til både det lokale og det internasjonale markedet vil vi bistå arbeidstakere og bedrifter slik at begge parter finner akkurat det de er på jakt etter.