By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vil du være en viktig del av vårt arbeid med å forbedre kundeopplevelsen innenfor ATM-området i Europa?
I Tietoevry vil du få en variert og utfordrende arbeidshverdag, med gode muligheter for personlig og faglig utvikling. Du får være med å videreutvikle komplekse løsninger for eksisterende og nye internasjonale kunder, i et arbeidsmiljø med stor takhøyde og god samarbeidskultur. Vår arbeidsplass karakteriseres også av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber.
Som Nordens største programvareselskap er Tietoevry en stolt leverandør av kvalitetsløsninger til norsk og skandinavisk privat og offentlig sektor, med hovedfokus på finans- og helsesektoren. Avdelingen for ATM leverer selvbetjeningsløsninger til bank og finans og vårt merke er spredt over hele Europa. Bank- og finansnæringen opplever en betydelig transformasjon, med ny lovgivning og økt digitaliseringsrate som setter press på bankene. Hos Tietoevry ATM har vi erfaring, ressurser og teknologi for å hjelpe bankene å fornye seg og utvikle sine løsninger. Vi tilbyr strategisk teknisk planlegging og gjennomføring for et bredt spekter av kunder. Ambisjonene våre er høye, og vi ønsker å kombinere våre teknologiske fordeler med inngående forståelse av kundens virksomhet. Vår visjon er at alle minibanker i Europa skal være drevet av Tietoevry og vi har høyt fokus på å ekspandere videre i Europa.
Som en del av teamet på teknisk support vil dine dager bestå av å holde oversikt over automatflåten til bedriftens kunder.
Her må du raskt og effektivt ta tak i de feilmeldingene som kommer, utøve god og presis service over telefon til både kunder og teknikere som er ute på oppdrag.
Arbeidsdagen innebærer høyt tempo, så her må man raskt kunne veksle mellom flere ulike oppgaver.
TietoEvry har kunder i flere europeiske land, så her har du flaks, nå kan du ta i bruk engelskkunnskapene du fikk på vgs!
Kundebasen fører også til at man må belage seg på å jobbe på røde dager da de ikke feirer f eks 17 mai i Sverige.
Vi ser for oss at du har over gjennomsnittet stor interesse for tekniske duppeditter og kan raskt sette deg inn i hvordan en minibank fungerer både på innsiden, baksiden og fremsiden.
Det er også ønskelig med en god IT kompetanse, gjerne formell, men om du kan vise til læring som uregistrert privatist er vi også interessert i å snakke med deg.
Da store deler av jobben går ut på å veilede, forklare og ta vare på kunder over telefon vil det komme godt med om du trives i samhandling med mange ulike mennesker.
Dette vil også komme godt med internt da teamet rundt deg kan informere om meget stor takhøyde og der humoren og samhold står i fokus.
Om vi kan få være så kravstore at vi i tillegg kunne tenke oss en god dose med nøyaktighet og struktur, begynner vi virkelig å snakke muligheter.
For å oppsummere ønskene våre:
Nøkkelord | Support, Kundeservice, IT, IT & Data, data |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Support |
Alternativ bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | TietoEVRY NORWAY AS |
Sluppenvegen 17A | |
7037 Trondheim | |
Nettside | www.tietoevry.com/ |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Intervjuer holdes fortløpende |
Arbeidsplass | Trondheim |
Tittel | Teknisk Support |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Andreas Stensrud Regionsleder andreas.stensrud@mde.no +4792643962 |
Silje Helen Mathisen Rekrutterer silje.mathisen@mde.no +4740106909 |