RØDE KORS søker CRM-arkitekt
Ønsker du å bli vår nøkkelperson på CRM?
Blant flere viktige IT-ressurser søker Røde Kors etter en CRM-arkitekt som vil bli en del av et sterkt fagmiljø. CRM-arkitekt skal ha en nøkkelrolle i vårt hovedverktøy for å understøtte de frivilliges arbeid. De ca. 44 000 frivillige har stort behov for effektive og brukervennlige digitale verktøy som hjelper dem med å organisere sitt eget eller andre frivilliges engasjement for å kunne bruke mest mulig tid på det humanitære arbeidet.
Ansvarsområder:
- Helhetlig ansvar for utvikling og arkitektur av vår CRM-løsning
- Konfigurasjon og funksjonsoppsett av Microsoft Dynamics CRM
- Ansvar for forretningsprosesser, CRM løsningsarkitektur, funksjonell CRM design og konfigurasjon, datamodellering, integrasjon, test, kursing og utrulling
- Oppfølging av (innleide og eksterne) utviklingsressurser på disse systemene
VI SØKER
Norges Røde Kors er på utkikk etter skarpe digitale hjerner som evner å sette seg inn i nye ting, har god helhetsforståelse for IT og er motivert for å utvikle seg videre. Norges Røde Kors søker en CRM Arkitekt som elsker å kode, er god til å sette deg inn i nye ting, har god helhetsforståelse for CRM utvikling og er høyt motivert for å utvikle seg videre sammen med Norges Røde Kors. Du liker å løse både små og store problemstillinger og er ikke redd for ansvar. I dag benyttes On-Prem Microsoft Dynamics 2016, og du vil bidra med å løfte denne til skyen, modernisere og videreutvikle denne plattformen. Du må kunne identifisere seg med Røde Kors-bevegelsens verdigrunnlag og prinsipper og ikke minst ha forståelse for at
teknologi faktisk utgjør en forskjell. Det digitale arbeidet vil bokstavelig talt være livsviktig.
PERSONLIGE EGENSKAPER
- Mestrer å formidle informasjon og presentere et budskap
- Har evne til å veilede og motivere
- Elsker tekniske problemstillinger og å forbedre systemer
- Er selvdreven og har motivasjon for å skape resultater
- Evner å omforme kundebehov til suverene tekniske løsninger
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
FAGLIGE KOMPETANSER
- Ønskelig med relevant utdanning
- Har erfaring som løsningsarkitekt og utvikler på Dynamics CRM plattformen (alternativt Salesforce, Sugar CRM, SAP CRM, Oracle CRM eller liknende CRM plattformer)
- Sertifiseringer på Dynamics CRM plattformen er en fordel
- Erfaring med .NET (C#), SQL og SOAP/REST
- Fordel med integrasjonserfaring med mellomvare som Azure API Management, Scribe, BizTalk eller lignende
- Har kjennskap til webstandarder, API-utvikling, datasikkerhet, Azure Devops og automated builds and release
HVORFOR JOBBE I NORGES RØDE KORS
Røde Kors er svært opptatt av å skape en god arbeidsplass og investerer i de ansatte, i form av god arbeidskultur, fleksible arbeidstider og andre goder – og tilbyr:
- En rolle med utviklingsmuligheter og utfordrende arbeidsoppgaver, hvor kandidaten vil møte mange forskjellige problemstillinger
- En meningsfull arbeidsplass, og en samfunnsnyttig jobb i Norges største frivillige humanitære organisasjon
- Engasjerte kolleger og bredt kontaktnett i en mangfoldig organisasjon
- Lokaler i Oslo sentrum (mulighet for fjernarbeid innenfor Norge)
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Vinterarbeidstid kl. 08.15-16.00 (1. september til 30. april) og sommerarbeidstid kl. 08.00-15.00 (1. mai til 31. august)
- Fleksitid og overtid
- Mobil og internett
- Arbeidsforholdet reguleres av de(n) til enhver tid gjeldende tariffavtale(r) i virksomheten, for tiden: Hovedavtalen Tekna og Funksjonæravtalen Negotia
Røde Kors er opptatt av mangfold og oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, livssyn eller etnisk bakgrunn. Røde Kors tilpasser arbeidsplassen hvis behov.
Meld interesse!
Registrer din interesse snarest gjennom å laste opp din cv, senest innen 24. oktober 2022
For nærmere informasjon ta kontakt med vår rådgiver i The Assessment Company, Sindre Sandaker (tlf: +47 913 49 972, e-post: sindre.sandaker@theac.no) eller Live Tenstad (tlf: +47 980 71 756, e-post: live.tenstad@theac.no).