Arbeidsoppgaver
- Bistå i utforming og oppfølging av avdelingsbudsjett, forretningsplanlegging og tilhørende avdelingsposter og filer
- Foreta effektiv og generell administrativ støtte til kontoret, avdelingen og organisasjonen
- Utføre administrative oppgaver og støtteoppgaver i henhold til etablerte retningslinjer og prosedyrer, samt påse at aktivitetene fullføres nøyaktig og i tide
- Forberede et bredt spekter av materiale, som for eksempel korrespondanse, fakturaer, kontakter, møtereferater, rapporter og presentasjoner
- Organisere møter og arrangementer
- Bistå i salgstilbud og samarbeide med vårt globale team av salgssjefer
Personlige egenskaper
- Organisert, strukturert og serviceinnstilt
- Evne til å prioritere og utføre oppgaver i et høyt tempo
- Gode kommunikasjonsevner, herunder norsk og engelsk skriftlig og muntlig
- Noe økonomisk forståelse
- En god teamplayer
Erfaring
- Dokumentert erfaring fra lignende stilling, gjerne fra et internasjonalt selskap
Stillingen vil være en deltidsstilling, med en stillingsprosent på 60%.
Om selskapet
Valmet er en ledende global utvikler og leverandør av prosessteknologier, automasjon og tjenester til tremasse-, papir- og energiindustrien. Med deres automasjonssystemer og strømningskontrollløsninger betjener de en enda bredere base av prosessindustrier.
De har som mål å bli den globale mester i å betjene deres kunder. Valmet har 17 000 fagfolk som jobber tett på kundene deres og er forpliktet til å forbedre kundenes ytelse – hver dag.
Selskapet har over 220 års industriell historie og en sterk merittliste innen kontinuerlig forbedring og fornyelse. I 2022 ble en stor milepæl oppnådd, da flytkontrollselskapet Neles ble fusjonert inn i Valmet. Selskapets samlede nettoomsetning i 2021 var omtrent 4,5 milliarder euro basert på de respektive selskapstallene.