Borgar Kittilsen Verksted AS er en veldrevet organisasjon som nå ønsker å forsterke oss med en dyktig og erfaren Kundemottaker, en viktig rolle hvor du sitter i front av vår kundebehandling!
Arbeidsoppgaver
- Betjene kundemottaket og personlig tilby våre kunder førsteklasses service, ansikt til ansikt og per telefon
- Koordinere serviceoppdrag og inn-/utlevering av kunde- og lånebiler
- Fakturering, håndtere innkommende bilag, varebestillinger samt returoppfølging
- Være en sterk bidragsyter i vårt arbeid med å forbedre, effektivisere og digitalisere våre interne rutiner
- Administrere selskapets sider på Facebook og Instagram
- Diverse rapporteringsoppgaver og annet relevant kontoradministrativt arbeid etter behov
Kvalifikasjoner
- Flere års relevant arbeidserfaring fra lignende oppgaver. Erfaring fra bilbransjen og teknisk innsikt vil være en fordel, men er ikke et krav
- Relevant utdanning innen økonomi og administrasjon er ønskelig, men vi er vel så opptatt av dine personlige forutsetninger for å håndtere en slik rolle
- Meget gode kommunikasjonsferdigheter skriftlig og muntlig
- Meget gode datakunnskaper. Det er en fordel om har lett for å lære deg nye systemer og å ta i bruk mulighetene disse gir
- God økonomiforståelse
- Førerkort
Personlige egenskaper
- Du er selvgående, tar ansvar og opptatt av effektivisering
- Du er serviceminded, gir god oppfølging og setter alltid kunden i fokus
- Du har kontroll, er fleksibel og trives i en rolle med både strukturert rutinearbeid og ad-hoc oppgaver
- Du er omgjengelig og innehar gode samarbeidsevner overfor dine kolleger
Vi tilbyr
- 100% fast stilling i en bedrift med meget godt arbeidsmiljø. solid økonomi og gode fremtidsutsikter
- Konkurransedyktige betingelser, bedriftshelsetjeneste, gode forsikringsordninger og div. sosiale tiltak
- Normal arbeidstid 08-16
- God opplæring og oppfølging i det daglige
- Om det passer for deg, vil det være mulig med rask tiltredelse i stillingen
Interessert?
Ta kontakt med Bemanningsbyraaet v. Stig A. Gåre Andresen eller Camilla Aaltvedt for ytterligere informasjon. Din CV og søknad registreres ved å trykke på søknadslinken. Av hensyn til personvern/GDPR har vi ikke mulighet til å behandle søknader mottatt per e-post. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver frem til en søknad foreligger.
Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk!
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.
Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber. Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer.
Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no