Vår avdeling på Hamer er i vekst, og ønsker å forsterke vårt kundesenter med en proaktiv og engasjert kundebehandler som kan betjene våre kunder med
Smidig Service med et Smil.
Ramirent er Norges største aktør innen utleie av maskiner og utstyr
. Ramirent kombinerer maskiner med service, kunnskap og løsninger som forenkler virksomheten for våre kunder.
Vi har iverksatt bærekraftig praksis gjennom hele våre verdikjede og har produkter og løsninger som er bra for miljøet og kan sikre bedre økonomi og effektivitet i byggeprosjekter.
Du skal sammen med våre kunder og salgsapparat finne riktige løsninger med Ramirent sine produkter. Du har solid teknisk forståelse og vet at tett oppfølging og kontroll av leveranser gir fornøyde kunder. Du er et JA-menneske som gir det «lille» ekstra, og kan identifiserer deg med
vår visjon som er å gi en uslåelig kundeservice innen utleie av maskiner og utstyr
Hos oss vil du få en hektisk hverdag med varierte og utfordrende oppgaver. Du vil bli en del av kundesenteret på Hamar som består av 7 medarbeidere og inngå i et kundebehandlerteam med 3 medarbeider. Våre kunder består av store prosjektkunder og privatkunder, og vi samarbeider tett med avdelingene i Lillehammer og Gjøvik.
Arbeidstid er:
Mandag – fredag 07.00-16.00 (kjernetid)
Du vil få muligheten til å jobbe for Norges ledende leverandør av maskiner og utstyr til bygg- og anleggsbransjen.
Vi tilbyr:
- En trygg arbeidsplass og et inkluderende og hyggelig arbeidsmiljø - Vi er Great Place to Work – sertifisert arbeidsplass!
- Utviklingsmuligheter
- Firmahytte
- Konkurransedyktige betingelser, pensjons – og forsikringsordninger
- Helseforsikring
- Bonusordning
- Muligheten til å jobbe i en bedrift som verdsetter sikkerhet, bærekraft og miljøhensyn
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder
- Kundeservice - være kundens kontaktperson ved kundesenteret, pr. telefon og pr. e-post.
- Identifisere kundens behov og yte kvalifisert rådgivning.
- Mersalg og aktivt salg mot prosjektkontrakter
- Motta og håndtere tilbakemeldinger fra kunden i samarbeid med Customer Center Manager.
- Opprette nye kunder i systemet.
- Kontrollere tilgjengelighet og besørge reservasjoner i systemet for utstyr ved eget kundesenter. Ved behov søke etter- og reservere utstyr fra andre kundesentre gjennom Supply Chain-organisasjonen.
- Kvalitetssikre og registrere riktig informasjon i utleiesystemet.
- Gi kunden veiledning ved utlevering av utstyr og kontroll av utstyr ved retur
Ønsket kompetanse, erfaring og egnethet:
- Høy grad av serviceinnstilling
- Erfaring som kunde/salgsrådgiver og med leveranseoppfølging
- Teknisk forståelse og interesse for maskiner og utstyr
- God IT/systemerfaring
- Kjennskap til HMS
- Har gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk både skriftlig og muntlig
- Proaktiv
- Positiv og engasjert
- Opptatt av god orden og struktur
- Førerkort klasse B
Ramirent har
inkludering og mangfold høyt på agendaen, og våre ansatte skal gjenspeile Norges befolkning.
Vi oppfordrer
alle til å søke jobb hos oss, uansett alder, kjønn, seksuell legning, funksjonsevne, religion eller etnisk bakgrunn.
Ramirent legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom det er behov for det.
Vil du bli med oss å "gønne" på for å gi
en uslåelig kundeservice innen utleie av maskiner og utstyr?
Ønsker du mer opplysninger om stillingen, ta kontakt med Lise M. Bekken i Kvikkere Hoder på 98265507.
Vi ber deg i henhold til GDPR, søke via søknadslink, og ikke direkte på mail til oppgitte kontaktpersoner.
Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt. Søkere vil bli vurdert fortløpende og aktuelle kandidater blir kontaktet for samtale.