Har du noen års erfaring med
innkjøp, er
strukturert og har en god
analytisk evne?
Da kan dette være den rette stilingen for deg.
Dette er en selvstendig stilling i et internasjonalt miljø i en godt etablert bedrift. Her vil du bli en del av et team med
engasjerte og
dyktige kollegaer som står sammen og jobber mot felles mål. Du vil få en variert hverdag med
spennende og
utfordrende arbeidsoppgaver. Her har du også mulighet for å gjøre
karriere. Du vil få god
opplæring og
kurs både i Norge og i utlandet, slik at du kommer godt inn i arbeidsoppgavene på best mulig måte. Det er parkering rett utenfor bedriften og bussen stopper ca 5 minutter unna.
I rollen som innkjøper vil dette være noe av dine oppgaver:
- lage innkjøpsordre og gjøre bestillinger
- oppfølging av leverandører
- oppdatere priser og kalkyler
- fakturakontroll
- produktoppfølging
- utarbeide prognoser
- håndtering av kvalitetsavvik og reklamasjoner
- oppfølging av kampanjer (varer)
- kontakt med kunder, samarbeidspartnere og leverandører
- andre forefallende ad-hoc oppgaver i avdelingen
Hvem er den innkjøperen vi ser etter?
Vi ser etter deg som er en god
bidragsyter og som har gode kommunikasjonsevner både på
norsk og
engelsk. Du har en Bachelor innen økonomi/logistikk og minimum 1 års erfaring fra innkjøp og logistikk. Du er kjent med ERP systemer, er vant til å bruke
Excel som arbeidsverktøy og er god på tall. Du ser verdien og liker å
samarbeide med dine kollegaer på kryss av avdelingene for å oppnå best mulig resultat
. Du arbeider
målrettet, prioriterer arbeidsdagen og ser "helheten". Du er gjerne en person som har
ambisjoner og har et «nysgjerrig gen» for å tilegne deg mer kunnskap.
Dette er en 100 % stilling mandag til fredag
Er dette noe for deg? Vennligst søk via link på siden.
Ønsker du ytterligere informasjon er du velkommen til å ta kontakt med Ellen Bolstad på tlf.: 98244710
Vi vil gjerne ha deg med på laget så fort som mulig, og vil derfor behandle og vurdere alle søkere fortløpende.