En av de ansatte hos en av våre kunder innenfor rådgivning og økonomi, skal ut i et års permisjon.
Den de søker etter er en allsidig person, som liker å serve sine kolleger, lage trivsel på arbeidsplassen foruten å være en rådgiver for bedriftens egne kunder.
Oppgavene som skal utføres innebærer en fordeling på ca 60 % rådgivning og ca 40 % kantine-, sentralbord-, og sekretær funksjon.
Vår kunde holder til i nyoppussede og moderne lokaler rett utenfor Hamar.
Dersom du ønsker en variert arbeidsdag med varierte arbeidsoppgaver, vil dette kunne være en mulighet for deg.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for egen kundeportefølje
- Ansvar for å tilrettelegge for en god og bra lunsj til dine kollegaer
- Ansvar for bestillinger og innkjøp av mat og øvrige produkter
- Ansvar for resepsjon og sentralbord
Dine kvalifikasjoner:
- Grunnleggende økonomisk forståelse
- Det er ønskelig med minimum 3-års utdannelse fra høyskole, gjerne bachelorgrad innenfor økonomi og administrasjon
- Relevant arbeidserfaring kan kompenseres for manglende formell kompetanse
- Erfaring med tilsvarende arbeidsoppgaver fra tidligere vil være en fordel
- Du evner å kommunisere godt med alle type mennesker i ulike situasjoner
Personlige egenskaper:
- Du evner å jobbe strukturert, ryddig og målrettet
- Du er serviceinnstilt, fleksibel og ønsker å yte det lille ekstra for både kunder og dine kollegaer
- Du evner å skape trivsel på arbeidsplassen din
Vi kan tilby deg:
- Et foreløpig vikariat direkte hos vår kunde, med muligheter for videre ansettelse
- Konkurransedyktig lønn og øvrige goder
- Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø
- Muligheter for egenutvikling
For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte:
Veksthuset Personal AS v/ rådgiver Anniken Stensby på telefon 95 44 33 22 eller
Veksthuset Personal AS v/ seniorrådgiver Randi Stensby på telefon 91 74 83 06
Vi håper du finner stillingen interessant og at vi snarlig hører fra deg.