Seksjonssjef Markedsføring og merkevare
Til nyopprettet stilling søker vi en strukturert og markedsorientert seksjonsleder. I den nye seksjonen jobber dedikerte medarbeidere med kampanjer, merkevarebygging, SoMe-strategier og markedsføringsarbeid i vid forstand.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Inntekts-, budsjett- og resultatansvar for seksjonen
- Personalansvar for alle ansatte i seksjonen
- Ansvar for å utarbeide merkevarekommunikasjon til taktisk kommunikasjon
- Ansvar for analyser som skal ligge til grunn for bedre markedskommunikasjon
- Kommunikasjonsansvar i alle flater og kanaler
- Utarbeidelse og implementering av markedsplaner for seksjonen
Vi søker deg med relevant høyere utdanning på minimum bachelor-nivå og flere års ledererfaring fra å lede sammenlignbare miljøer og utvikle ansatte innen fagområdet. Du bør ha erfaring med å både bestille, tolke og utnytte rapporter og analyser. Erfaring fra å utvikle og lede kommunikasjonsarbeid knyttet til merkevare, innholdsproduksjon og markedsføring i taktiske kanaler vil bli sterkt vektlagt. Kanal og kanalvalg, samt forståelse for hver enkelt kanal og flates funksjon og hensikt og samspillet mellom dem er også sentralt i rollen.
Rollen vil passe for deg som ønsker å skape resultater gjennom inkluderende ledelse, god markedsføring og klar kommunikasjon. Du må ha gode samarbeidsevner slik at det kan jobbes effektivt på tvers i både avdelingen og i NITO. Struktur og oversikt er nødvendig for å lykkes og trives i denne stillingen.
NITO tilbyr en utfordrende lederstilling med gode muligheter til å forme og påvirke egen rolle. Betingelsene er gode, og NITO som arbeidsplass kjennetegnes av høy trivsel og lite turnover. NITO holder til i lyse, moderne lokaler på Aker Brygge.
For eventuelle spørsmål, kontakt Compass Human Resources ved Anne Marit Heber Nærby på 924 49 114 eller Silje Svejstrup Elde på 941 37 255. Søknad med CV sendes snarest via søkeknappen. I henhold til GDPR ber vi deg ikke sende CV og andre personopplysninger direkte til kontaktpersonen. Søknader behandles fortløpende.