Elis har et ønske om forbedring og effektivisering av innkjøpsprosesser og bedret kontroll på leverandøravtaler. Vi håper at vår nye Innkjøper kan sette profesjonelt innkjøp i system og maksimere verdi i innkjøpsleddet. For å få til dette bør du ha god dialog på tvers av anleggene våre, og sette deg godt inn i de lokale avtalene som er gjort. Du vil få hovedansvaret for eksisterende leverandøravtaler og jobbe mot konkrete mål om gevinstrealisering. Med dette søker vi en som har forståelse for behov, tilrettelegging i innkjøpsprosjekter og leverandøroppfølging. Innkjøper skal rapportere til CFO
Hverdagen din i korte trekk:
- Lede innkjøpsprosjekter og forhandle nye innkjøpsavtaler
- Kontraktsutforming og kontraktsadministrasjon
- Kommunikasjon med leverandører
- Sikre at alle leverandører etterlever krav til code of conduct
- Støtte organisasjonen i gjennomføring av anskaffelsesprosjekter
- Sikre at kontrakter er hensiktsmessig strukturert, forhandlet og implementert
- Sikre en effektiv håndtering av kontraktsendringer i avtaleperioden
- Identifisere og bidra til videreutvikling av innkjøp og verdiskapning i Elis Norge
Vi tror at den rette kandidaten har høyere utdannelse innen økonomi eller logistikk og minimum 3-5 års arbeidserfaring fra innkjøp og/eller logistikk. Du er kommersielt anlagt og har et ønske om å yte god service til interne og eksterne samarbeidspartnere. Du får energi av å komme frem til gode løsninger som bidrar med å gjøre Elis Norge til et enda bedre og mer konkurransedyktig selskap.
Hvorfor skal du jobbe i Elis?
- Utnytte det store potensialet for store forbedringer når det gjelder besparelser, effektivitet og forbedringer
- En nyopprettet selvstendig stilling i et uformelt og dynamisk miljø
- Stor mulighet til å forme egen arbeidshverdag
- En arbeidsplass med høyt fokus på kontinuerlig forbedring
- Gode utviklingsmuligheter i et solid internasjonalt konsern
- Et godt arbeidsmiljø, der vi jobber sammen for å nå felles mål
- Firmahytte på Trysil, helseforsikring og aksjeprogram for alle medarbeidere
- Konkurransedyktige betingelser; basert på fastlønn og bonus
- Arbeidssted på vårt hovedkontor i Kværnerbyen, med tilgang til flott kantine
Hvis dette virker interessant, kan du gjerne ta kontakt med en av våre rådgivere i The Assessment Company, Sissel Brodtkorb på 412 20 913 eller Ole Fredrik Kirkebye på 918 05 777 for mer informasjon om selskap og rolle.