Er du forretningsorientert, fremoverrettet og analytisk? Liker du å identifisere forretningsmuligheter ved bruk av innsikt? Da kan dette være en spennende mulighet. Vi ser etter deg som ønsker å jobbe med vår eksisterende kundeportefølje, identifisere verdiøkende tjenester innen Facility Services (FS) og utarbeide nye konsepter basert på behov og muligheter
Vår konsept- og mersalgsansvarlig vil ha stor påvirkning på 4Service sine prioriteringer og utvikling av konsepter og tjenester, og du skal jobbe for at kundene opplever oss som framtidsrettet og verdiskapende. Rollen vil eie konseptutviklingen fra analysefase til pakketering og visuelt uttrykk. Konseptene og mersalgsmulighetene som skapes skal oppleves som skreddersøm og gi 4Service en konkurransefordel i markedet. Du vil ha eget budsjettmål, og jobbe på tvers av samtlige tjenesteområder.
Arbeidsoppgaver i korte trekk:
- Mersalg nye og eksisterende tjenester på eksisterende kundeportefølje
- Nasjonalt ansvar for utarbeidelse av kampanjer og mersalgsinitiativer
- Analyse av salgsportefølje for å identifisere potensiale for mersalg
- Leietakermøter og kundeintervjuer
- Tjenesteutvikling og konseptutvikling
Du har erfaring med strategisk kundearbeid, har en analytisk tilnærming og kan vise til gode kommunikasjon- og presentasjonsevner. For å lykkes og trives i denne rollen har du et kommersielt og utviklingsorientert tankesett og en sterk resultatorientering. Videre er du en sterk relasjonsbygger som overbeviser gjennom innsiktsarbeid og evner å tilpasse din kommunikasjon og verdiforslag for å få gjennomslag.
Videre er evne til å bygge og utvikle gode konsepter og mersalgsmuligheter samt ha et øye for detaljer sentrale egenskaper for å lykkes i rollen. Du er strukturert av natur og evner å lage nødvendig systemer og planer.
Faglige kompetanser (utdannelse & erfaring)
- Høyere relevant utdanning
- Arbeidserfaring fra tilsvarende kommersielle roller, og kan vise til gode kunde- og salgsresultater
- Kompetanse på utarbeidelse og gjennomføring av presentasjoner til kunder
4Service er et verdibasert selskap med et dynamisk og energisk arbeidsmiljø. Hos oss vil du få:
- En sentral, selvstendig og synlig rolle både internt og hos våre kunder
- Et utviklingsorientert selskap i sterk vekst, med investeringsvillige ledere og eiere
- Gode utviklingsmuligheter i et selskap med høyt fokus på medarbeideres utvikling
Er du nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten? Kontakt våre rådgivere i The Assessment Company for en uforpliktende samtale eller vis din interesse ved å sende oss din cv og en søknad innen 04 desember 2022.
Kontaktinfo til The Assessment Company er, Robert Nystad, tlf.952 60 051, og Randi Ditlev-Simonsen, tlf.952 22 907.