Brenner du for å se nye muligheter og sette dem ut i live? Vi har spennende planer i Korsbakken Bad, og trenger en lagspiller som vil være med på reisen. Derfor søker vi nå etter kommersiell kategorisjef.
Som kategorisjef i Korsbakken Bad har man ansvar for å videreutvikle selskapets 5 kategorier, med formål om å skape vekst og lønnsomhet. Du vil spille en nøkkelrolle i selskapet og fungere som et bindeledd mellom leverandører, og ut mot markedet gjennom salg- og markedsavdeling. Kategorisjef er en del av ledergruppen og rapporterer til daglig leder.
Dette vil være de viktigste oppgavene for en kategorisjef i Korsbakken Bad;
- Utarbeide kategoriplaner
- Initiere, implementere og «eie» produktlanseringer
- Sikre konkurransedyktig og kostnadseffektive produkter
- Prisforhandlinger med leverandører
- Sikre optimal produktmix blant våre 5 kategorier
- Analysere trender, hente innsikt, og bruke salgstall for å forstå potensial og de viktigste driverne i kategorien
- Bidra med innsikt og produktinformasjon inn mot salg og marked
- Bidragsyter i opplæring og trening av personell hos forhandlere
Korsbakken Bads definerte kategorier er; baderomsmøbler, servanter, kraner og dusjtilbehør, toaletter og dusjvegger, og badekar.
Vi ser etter deg som er kommersiell og utviklingsorientert
Vi tror du har innsikt og forståelse for kategori og kategoristyring, og du må ha en drivkraft for å identifisere forretningsmuligheter. Du har relevant høyere utdanning som viser din analytiske profil, og du har gjerne erfaring med produktutvikling, innkjøp og forhandlinger. Vi er i startgropen med å profesjonalisere kategoriarbeidet i selskapet, og du må derfor trives med å forme struktur og innhold i rollen i stor grad selv. Du har generell god IT-kompetanse, og spesielt god erfaring med bruk av Excel og Powerpoint. I Korsbakken Bad jobber vi med internasjonale leverandører, så du kommuniserer godt både på engelsk og norsk. Interesse for trender og nysgjerrighet for hvordan disse skapes, vil telle positivt.
Hva vil du få hos oss?
Hos oss vil du få en rolle med ansvar og varierte oppgaver i en solid og fremtidsrettet bedrift. Du får mulighet til å forme din egen hverdag. Du vil få jobbe med engasjerte og dyktige kolleger, og være med på å realisere spennende planer. Du får jobbe med attraktive merkevarer og ta del i reisen om å gi «forbrukerne en god opplevelse, hver morgen og hver kveld»
Vi har valgt The Assessment Company AS som partner i utvelgelsesprosessen. Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte Fredrik Boldt på tlf 974 03 134, Ole Fredrik Kirkebye på tlf 918 05 777 eller Marita Lannem på tlf 916 12 398.
Søknadsfrist: Snarest. Vi gjennomfører samtaler fortløpende.