By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Jernbanedirektoratet søker nå en erfaren anskaffelsesrådgiver som kan bidra til en bærekraftig fremtid gjennom å gjøre gode og fremtidsrettede anskaffelser til direktoratet.
I Jernbanedirektoratet vil du bli del av en faggruppe for anskaffelser som har som oppgave å gjennomføre anskaffelser for hele organisasjonen og Norsk jernbanemuseum. Som anskaffelsesrådgiver skal du påse at anskaffelser gjennomføres i tråd med gjeldende lover og regler, ved å delta i og veilede anskaffelsesprosesser fra behovsplanlegging til kontrakt. Faggruppen skal også bistå organisasjonen i avtaleoppfølging og være ansvarlig for oppfølging av rammeavtaler.
I rollen skal du planlegge og gjennomføre anskaffelser i henhold til Lov om offentlige anskaffelser (LOA) og Forskrift om offentlige anskaffelser (FOA), både i forbindelse med mindre avtaler og komplekse rammeavtaler. Du vil også bistå organisasjonen med kartlegging av anskaffelsesbehov.
Andre sentrale arbeidsoppgaver er:
Vi vektlegger personlige egenskaper og ser etter deg som er nytenkende, initiativrik, løsningsorientert, og har høy integritet. I tillegg håper vi at du er nysgjerrig, liker endring og har stor lærevilje. Du jobber gjerne selvstendig, men trives også med å jobbe i team, og er flink til å dele kunnskap. Vi mener det er viktig at du har gode kommunikasjonsferdigheter og digital kompetanse, og at du kan veksle godt mellom det strategiske, taktiske og det operative.
Formelle kvalifikasjoner:
Ønskelig:
Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk er et krav.
Vi tilbyr:
Stillingen lønnes etter stillingskode 1364 Seniorrådgiver med lønnsspenn kr. 553 500 - 815 000,-. Høyere lønn kan vurderes for særskilt kvalifiserte kandidater.
Vi vil at alle som jobber i Jernbanedirektoratet skal kunne identifisere seg med våre verdier: Nytenkende, åpen, modig og kompetent.
Jernbanedirektoratet er opptatt av mangfold, og vi ønsker å være en arbeidsplass som gjenspeiler mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming, hull i CV-en, eller etnisk bakgrunn.
I samsvar med offentlighetsloven § 25 vil offentlig søkerliste foreligge etter søknadsfristens utløp. Dersom du ønsker å reservere deg mot å stå på offentlig søkerliste, må det begrunnes. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å bli unntatt. Søkere vil i tilfelle bli informert før offentliggjøringen og vil ha mulighet til å trekke søknaden.
Vi benytter oss av Semac bakgrunnssjekk i vår rekrutteringsprosess.
Interessert?
Send søknad innen 15.01.2022. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med en av våre rådgivere i The Assessment Company, Camilla Kristiansen tlf. 408 71 750 eller Karoline Dobloug tlf. 906 88 725.
Nøkkelord | Jernbane, Anskaffelser, Offentlige anskaffelser, Anbud, Rammeavtaler, Innkjøp og anskaffelser, Forhandlingskompetanse, Avtaleoppfølging, Rådgiving, Rådgiver, Offentlig anbud, Offentlige anbud |
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Konsulent |
Alternativ bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Jernbanedirektoratet |
Biskop Gunnerus gate 14A | |
0185 OSLO | |
Nettside | www.jernbanedirektoratet.no/ |
Søknadsfrist | 15.01.2023 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Seniorrådgiver anskaffelser |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 2 |
Camilla Kristiansen Management Consultant camilla.kristiansen@theac.no +4740871750 |
Karoline Dobloug Business Consultant karoline.dobloug@theac.no +4790688725 |