- Er du strukturert, detaljorientert og liker å ha ansvar for større og mindre innkjøpspakker så er du høyt ønsket av vår kunde!
- Hos de vil du få jobbe med spennende oppgaver og dedikerte kollegaer i multi-disipline team
- Du må ha evnen til å balansere flere oppgaver samtidig og trives i et hektisk miljø.
- De andre på teamet ditt har stor tillit til deg, og vet at du hele tiden holder dem oppdatert på status og framdrift
Arbeidsoppgaver
- Utarbeidelse av forespørselsdokumenter for innkjøpspakker i tett samarbeid med engineering, plan og kost.
- Kommersiell evaluering av tilbud, samt identifisere muligheter og risiko
- Forhandling og utstedelse av bestillinger
- Oppfølging og sikring av leveranser i forhold til kost, tid og kvalitet
- Profesjonell hånderting av endringer
- Håndtering av avvik og risiko, iverksette risiko-reduserende tiltak
- Sikre at arbeidet utføres i henhold tli kundensretningslinjer, arbeidsinstrukser og prosedyrer.
- Det en naturlig del av arbeidet å jobbe med kontinuerlig forbedring internt og eksternt for å redusere risiko, kostnader og forbedre kvalitet og samhandling.
Kvalifikasjoner
- Bachelor/Master i Supply Chain, Jus, Økonomi eller tilsvarende.
- Lengre relevant innkjøpserfaring kan kompensere manglende formell utdannelse
- Minimum 2 års relevant erfaring med innkjøp
Andre kvalifikasjoner;
- God kommersiell forståelse
- Strukturert og effektiv, med evne til å håndtere mange ulike saker parallelt
- Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner, norsk og engelsk
- Profesjonell, selvstendig, og nøyaktig
- Fleksibel og positiv person med gode samarbeidsevner og høy samspillskompetanse
- Proaktiv, stå-på vilje og vant til å jobbe i et arbeidsmiljø med høyt tempo, som evner å være en pådriver for å få ting gjort
- Endringsvillig
I tillegg er du flink til å skape effektivt samarbeid med leverandører og innad i teamet.
God IT kompetanse er en forutsetning.
Location Bergen