Selvstendig - Initiativrik - Strukturert
Witor Entreprenør AS ble etablert i 2016 basert på erfaring fra bygging av boligprosjekter siden 1987. Vi har spesialisert oss via LeilighetsExperten på bygging av leilighetsbygg/blokker og har i 2022 en aktivitetsomsetning på rundt 250 millioner og en meget god ordrereserve. Vi kjøper prosjekter og i flere av prosjektene er vi både byggherre og entreprenør. Vi har en relativt liten organisasjon, men er i sterk vekst. I en krevende bransje liker vi å være minst ett steg foran – vi benytter bransjens beste løsninger for planlegging og gjennomføring av prosjekter for å utføre arbeidet med riktig kvalitet til lav pris med fokus på kvalitet, effektivitet og kontroll i byggeprosessene. Det er vårt klare mål å benytte digitale løsninger for å planlegge, gjennomføre, evaluere og analysere arbeidet. Vi opphandler og gjennomfører alle prosjekter vi underentreprenører.
Witor har i år flyttet inn i helt nyrenoverte lokaler i Grini Næringspark i Bærum med god tilgang til parkeringsplasser og med kort vei til T-bane/offentlig kommunikasjon.
Kunderådgiver/ tilvalgsansvarlig
Vil du være vårt sentrale bindeledd mellom boligkjøperen og utbygger? Vi er en totalentreprenør som tilbyr denne tjenesten i alle våre prosjekter, uavhengig av om vi selv er byggherre eller om vi bygger på vegne av noen andre. Vi ønsker at de som kjøper en leilighet eller en bolig i våre prosjekter skal få tett og god oppfølging helt fra starten av og vi ser etter deg som har erfaring med og interesse for å ta ansvaret for disse oppgavene:
• Velge ut produkter for tilvalg og forhandle avtaler med leverandører på tilvalgs og standard produkter.
• Ansvarlig for drift av showroom.
• Tilrettelegge all kundeinformasjon i prosjektet. (Her bruker vi programmet APEX)
• Gjennomføre tilvalgsmøter med leilighetskjøperne
• Være vår kontakt mot megler og leilighetskjøpere
• Ansvarlig for informasjon til leilighetskjøpere under byggeperioden
• Organisere ferdigbefaring og overtagelser
• Reklamasjonshåndtering
• Bidra til innholdsutforming av markedsføring tilknyttet tilvalgsløsninger
Kvalifikasjoner
• Høyere universitets- eller høyskoleutdanning innenfor relevante fagområder
• Erfaring fra tilsvarende oppgaver er en stor fordel
• Gjerne erfaring fra å håndtere krevende kunder
• Sterk formidlingsevne både skriftlig og muntlig
• Erfaring med å jobbe med digitale løsninger
• Strukturert/systematisk
• Initiativrik og selvgående
Som selskap er vi opptatt av høy forretningsmoral og langsiktige relasjoner til gode samarbeidspartnere. Det er viktig at du har samme verdier, og at du er en tillitvekkende og pålitelig person. Hos oss får du stor grad av frihet innenfor tildelt ansvarsområde.
For eventuelle spørsmål kontakt Stein-Sverre Wold 906 88 270 eller e-post: sswold@compass.no. Martine Hagseth på telefon 406 11 545 eller e-post: mh@compass.no. I henhold til GDPR ber vi deg ikke sende CV og andre personopplysninger direkte til kontaktpersonen. Søknader behandles fortløpende. Nøkkelord | Kunderådgiver, Tilvalgsanvsarlig, Showroom, Reklamasjonshåndtering, Kunderelasjon |
Bransjekategori | Eiendom |
Bransje | Rådgiver |
Alternativ bransjekategori | Håndverk / Bygg / Anlegg / Mekanikk |
Alternativ bransje | Annet |