Vi søker nå en ny administrasjonsleder som sammen med gode og engasjerte kollegaer skal ta selskapet det neste steget.
Arbeidsoppgaver/ansvarsområder
- Administrativt ansvarlig for Global Concept Sverige med 2 ansatte
- Leder for administrasjon hos Global Concept sitt hovedkontor
- Ansvarlig for og oppfølging av bedriftens HMS-arbeid
- Ansvarlig for sentralbord, firmapost og oppfølging av ordrer
- Attestering av inngående fakturaer, utlegg og godkjenning av timer og overtid til andre ansatte
- Bestilling av lagervarer, kontorrekvisita og klargjøring av kontorplass til nyansatte
- Bestilling av reiser etter behov
- Forberede og tilrettelegge for arrangementer, interne møter og kurs generelt
- Delta i budsjettarbeidet for administrasjon
- Etablere og vedlikeholde Global Concept Mitco sitt årshjul
- Oppfølging av CashFlow i samarbeid med økonomiansvarlig
- Oppdatere serviceavtaler til eksterne kunder
- Utforming og utsendelse av nyhetsbrev i samarbeid med daglig leder
- Oppdatere kunderegistrene i Tripletex, Mamut og Lime
- Planlegge og lede varetellinger
Kvalifikasjoner
- Tidligere erfaring fra ledelse og administrasjon
- Gode samarbeidsevner
- En naturlig relasjonsbygger og «people person»
- Selvstendig, ansvarsbevisst og initiativrik
- God kunnskap om bruken av digitale verktøy og systemer
- Fordel med bakgrunn fra Tripletex, Mamut og Lime
Hva kan vi tilby?
- Et solid og godt etablert selskap, ledende i sin bransje
- Gode utviklingsmuligheter for den rette
- Flotte lokaler som ligger i bydel Økern
- En variert arbeidshverdag i et meget godt arbeidsmiljø
- Stor mulighet til å påvirke din egen arbeidshverdag
- Høy grad av fleksibilitet og frihet under ansvar
Søknadsfrist er snarest - ikke vent med å sende din søknad da aktuelle søkere kontaktes fortløpende.
For spørsmål til stillingen, ta kontakt med senior rådgiver Lars Peder Aune på mobil: 419 18 701 eller epost: lars.peder.aune@poolia.no.
Vi gleder oss å høre fra deg!