Vi søker deg som trives med å jobbe med mennesker, kan håndtere flere arbeidsoppgaver samtidig og som er strukturert inn til en spennende stilling. Vi ser etter deg som er serviceinnstilt med gode samarbeidsevner, har erfaring med administrasjon og HR og trives med en hektisk hverdag.
Kunde er et globalt selskap som er lokalisert i Arendal og vikariatet er på 6- 8 mnd med raskt oppstart.
Arbeidsoppgaver vil kunne være;
• generelle HR oppgaver
• HMS inkl. kontakt med bedriftshelsetjeneste, sykefraværsoppfølging, konflikthåndtering, personalsaker, budsjett, lønn og rapportering
• Oppfølging av HR system og andre tilhørende digitale HR verktøy
• bistand med ansettelseskontrakter
• registrering og arkivering
• innkalling til intervjuer
• evt bistand i rekrutteringsprosesser
Du er proaktiv og er ikke redd for å sette deg inn i nye oppgaver. Du kommuniserer godt både skriftlig og muntlig, og har god struktur og orden. I tillegg har du generelt gode IT kunnskaper, og er ikke redd for å sette deg inn i nye systemer. Har du formell bakgrunn innen HR og administrasjon er dette en fordel, men ikke et krav. Her vil du ha mulighet til å komme inn i et internasjonalt selskap med god faglig kompetanse og med godt arbeidsmiljø og opplæring vil bli gitt.
Ønskede Kvalifikasjoner
Du må like å arbeide med mennesker, tørre å stå frem i forsamlinger, ha en romslig personlighet og godt humør! Ut over det er det ønskelig med:
Nøkkelord | HR Administration, HR and payroll, HR and HMS |
Bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Bransje | Administrativ ledelse / HR Manager |
Arbeidsgiver | Randstad AS avd Larvik |
4817 Arendal | |
Tiltredelse | Omgående |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | 15.02.2023 |
Arbeidsplass | Arendal |
Tittel | Globalt selskap søker HR manager i et vikariat på 6 - 12 mnd |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Vikariat |
Antall stillinger | 1 |
Henriette Austnes business area manager henriette.austnes@randstad.no +4740021430 |