SICK er en av verdens ledende produsenter av avanserte sensorer og sensorløsninger til industrien. Våre produkter og løsninger finnes over alt der noe skal automatiseres eller måles og våre løsninger er sentrale i mye av det du leser om roboter, AI/Deep learning, autonomi og Industri 4.0. SICK vokser raskt i Norge og internasjonalt og søker nå etter en ny medarbeider med god teknisk forståelse og kontaktskapende evner. I SICK finnes det store utviklingsmuligheter enten du er ganske fersk eller har noen års erfaring.
Som
Teknisk support spesialist inngår du i vårt svensk/norske supportteam, som består av dyktige applikasjonsspesialister og produktsjefer for alle våre produktområder. Du skal arbeide fra kontoret på Rud i Bærum, og være en pålitelig og tilstedeværende problemløser, diskusjonspartner og rådgiver for vår ettermarkedskunder (after-sales).
Når kunden henvender seg til deg, om det er via ulike digitale kanaler, telefon, epost, Teamviewer eller annet,
'eier du oppgaven' - og følger opp til problemet er løst. Vi ser etter deg som har relevant teknisk utdanning og erfaring, ønsker personlig utvikling, og som har stor interesse og forståelse for kundens utfordringer.
VI ØNSKER AT DU:
- har erfaring fra praktisk arbeid i industrien i tillegg til relevant teknisk utdanning
- ønsker om å jobbe i grensesnittet mellom teknologi og god kundebehandling
- er ansvarsbevisst, pålitelig og har gode arbeidsrutiner
- kommuniserer og formidler tydelig og godt på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Som person er du drivende, nysgjerrig og har evne til å se løsninger der andre ser problemer. Du liker å ta ansvar og jobbe selvstendig, men er også teamorientert. Fremfor alt er du utholdende, strukturert og tenker på kundens beste i alle sammenhenger.
HOS OSS FÅR DU:
- en selvstendig og variert stilling i et globalt konsern med sterk salgskultur og vinnervilje
- et internasjonalt nettverk av gode kollegaer med stor bransje- og fagkunnskap
- en stilling i et velorganisert selskap med gode produkter for et marked i sterk vekst
- store utviklings- og karrieremuligheter, personlig og faglig
- gode forsikrings- og pensjonsordninger
I tillegg til å laste opp CV når du søker, ber vi om at du også legger ved ditt søknadsbrev. I dette skriver du hva ditt viktigste bidrag til den videre utviklingen av SICK vil være. Vi etterspør dokumentasjon på gjennomført relevant utdanning og erfaring fra kandidater som går videre i prosessen.
Søknader vil bli vurdert og behandlet fortløpende.
For mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med rekrutteringskonsulent Stig Solberg i IMPACT AS, tlf. 916 35 552 - eller gå direkte til SØK på stillingen.