Da vår NK har begynt å jobbe i et annet Biltemavarehus, - har vi nå ledig NK/Butikksjef stilling i Lyngdal
I Biltema tilbyr vi deg som NK en spennende rolle med muligheter for å utvikle deg innenfor butikkdrift og personalledelse. En stor del av din hverdag vil være ute i varehuset der tempoet er høyt, og varene mange.
Som ansatt i Biltema er din oppgave å fremme Biltema sin visjon, grunnprinsipper og følge opp kunder i henhold til kjedens mål og konsept.
I Biltema jobber vi etter verdiene enkelhet, sparsommelighet, handlekraft, orden og fleksibilitet. For å lykkes i stillingen som butikkmedarbeider forventer vi at du kan identifisere deg med våre verdier og at disse preger ditt arbeid i varehuset.
Som NK/butikksjef i Biltema Norge AS vil dine sentrale oppgaver være:
- Butikkarbeid, herunder varepåfyll, kundeservice og kassearbeid
- Opplæring av ansatte i henhold til rutiner, salg og service
- Varebestillinger og kasseoppgjør
- Etterleve forretningsidéen til Biltema og følge opp markedsføringstiltak
- Være varehussjefens høyre hånd og stedfortreder
- Sikre kvalitet gjennom HMS og interne rutiner
- Personalledelse
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra butikkarbeid
- Interesse for salg og gode opplevelser i butikk.
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Flink til å tilpasse deg endringer og etterfølge rutiner
- Du er i fysisk god form, da hverdagen består av en del tunge løft
- Effektiv, engasjert og stå-på vilje
- Personalledelse er en fordel, men ikke et krav
Arbeidssted vil være på vårt varehus i Lyngdal, og
man må være forberedt på å jobbe forskjellige vakter i butikkens åpningstid, - dag, kveld og helg. Oppstart 1.juni 2023
Trives du med ansvar og ønsker en fremtid i Biltema? Da kan dette være muligheten for deg! Vi intervjuer fortløpende!