Biltema Norge AS søker nå en personalkonsulent til vårt hovedkontor på Jessheim. Stillingen er et syke- og sommervikariat i 100% stilling ut august med mulighet til forlengelse.
Vi ser etter deg med litt erfaring med personaladministrasjon og som trives med en variert hverdag,
Som personalmedarbeider vil du jobbe mye administrativt, i til tider høyt tempo, sammen med dine kollegaer i HR avdelingen og andre funksjoner på hovedkontoret.
Du må være strukturert, like å ha kontakt med mennesker, overholde tidsfrister og kunne håndtere flere saker på en gang. Og for at du skal trives i denne jobben er det viktig at du liker når det skjer nye ting og at du har en god omstillingsevne, samt evne til å arbeide selvstendig.
I Biltema jobber vi etter verdiene enkelhet, sparsommelighet, handlekraft, orden og fleksibilitet. For å lykkes i stillingen forventer vi at du kan identifisere deg med våre verdier og at disse preger ditt arbeid.
Arbeidsoppgaver:
Løpende merkantile oppgaver innen personaladministrasjon som blant annet:
- Registrering/oppfølging av fravær
- Ansvar for innsendelse av inntektsmeldinger, refusjoner og andre offentlige tilskuddsordninger.
- Publisere stillingsannonser
- Utforming av arbeidskontrakter
- Støtte og rådgivning i personaladministrative spørsmål til våre varehus
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra tidligere personalarbeid
- Kunnskap om relevant lovverk
- Gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper
Vi ser etter deg som:
- Liker å jobbe med mennesker og har interesse for HR og personalpolitikk
- Liker rutinepreget arbeid, er strukturert, engasjert og som har stor arbeidskapasitet og ordenssans
- Liker å håndtere flere parallelle oppgaver samtidig
- Har gode samarbeidsevner, er positiv og løsningsorientert
- Ønsker å bidra positivt til Biltemas utvikling
Vi vil kontakte aktuelle kandidater og gjennomføre intervjuer fortløpende.
Grip muligheten å bli vår nye medarbeider, send din søknad allerede i dag!