Vi sier at "Tires Business is Peoples Business" - vil du være med å gjøre en forskjell for andre?
Å selge dekk er mye mer enn å selge sorte gummiringer. Vi selger sikkerhet, mobilitet og frihet, og vår visjon er å tilby den beste løsningen for alle våre kunder i alle våre markeder. Vi skal være kjent som den mest verdiskapende, pålitelige og respekterte samarbeidspartneren for våre forbindelser, i tillegg vil vi være det mest progressive dekkselskapet når det gjelder miljømessig og sosialt ansvar.
Om rollen
I Continental er IT-support betraktet som en viktig suksessfaktor for å øke effektiviteten i organisasjonen. Som vår nye IT support coordinator vil du jobber med IT-support på tvers av organisasjonen. Du vil også jobbe med prosessforbedring og utvikling av IT løsninger.
Vi ser etter deg som brenner for å skape en bedre og enklere IT-hverdag for våre ansatte. Du vil jobbe tett sammen med avdelingens leder, og dere vil i felleskap løse alle oppgavene som et team. Ditt teams innsats er avgjørende for Continentals tekniske optimalisering og videreutvikling.
Arbeidsoppgaver:
- Første- og andrelinje support
- Feilsøking
- Klargjøring av PC’er, telefoner, printere og annet it-utstyr
- Monitorering, oppfølging og vedlikehold av systemer og utstyr
- Bistå i onboarding prosesser
- Prosessforbedring og utvikling av IT løsninger
Hvem er du?
Vi ser for oss at du har jobbet et par år og har en utdannelse fra IT, men relevant faglig erfaring kan oppveie dette. Du har erfaring med support på Windows/Office, gjerne fra et stort selskap og er kjent med rammeverket ITIL. Den riktige personen har en generell interesse for IT, servere og nettverk og ønsker å gi gode leveranser og service.
Som person er du løsnings- og detaljorientert og er opptatt av effektivisering og prosessforbedring. Du bør være god på analyse, ha god forretningsforståelse samt ha gode kommunikasjonsevner. Stillingen krever at du behersker både norsk og engelsk godt.
Hva vi tilbyr
Vi holder til i flotte, nye lokaler på Helsfyr i Oslo, og kan friste med et godt arbeidsmiljø og gode personalordninger. Vi tenker langsiktig på din utvikling og karriere hos oss, og er en arbeidsgiver som har satt medarbeiderutvikling og intern karriereutvikling i system. Vi er stolte over å være GreatPlaceToWork sertifisert.
Arbeidssted er Helsfyr i Oslo. Noe reise i Norge og Danmark må regnes med.
Hvis du kjenner deg igjen i beskrivelsen, håper vi på å høre fra deg! Hvis du har spørsmål til stillingen eller rollen, kan du ta kontakt med Stian Iversen (995 27 314) eller Ingvild Marton (974 88 501). For å søke på stillingen kan du enkelt søke gjennom vårt rekrutteringssystem.