Sigum Fagerberg søker Innkjøp og logistikkansvarlig til en nyopprettet og spennende stilling.
Dette er en sentral rolle i bedriften hvor du vil jobbe med mennesker på tvers av avdelinger, og du vet at god kommunikasjon er helt nødvendig for å lykkes.
Du liker å ha kontroll over vareflyten, og evner å se hvordan detaljer henger sammen i et større bilde. Har du i tillegg teknisk forståelse og er vant til å jobbe i ulike systemer, da er det kanskje deg vi ser etter?
ARBEIDSOPPGAVER:
- Ansvar for innkjøp til lager
- Følge opp riktig lagervolum/ukurans
- Ha kontroll på vareflyt, og oppdaterer innkjøpspriser
- Håndtere innkjøpsforespørsler og bestillingsforslag internt
- Support til selgere ved pris og leveranseoppfølging
VI SER FOR OSS AT DU:
- Har relevant utdannelse innen innkjøp/logistikk
- Har noe erfaring fra tilsvarende stilling
- Har teknisk interesse og forståelse
- Har gode Excel kunnskaper
- Har god forretningsforståelse
- Er strukturert, selvgående og proaktiv med tanke på å identifisere forbedringspunkter
- Har kjennskap til Visma Global og Visma Business
VI TILBYR:
- En selvstendig rolle med gode utviklingsmuligheter
- Et svært kompetent fagmiljø og god opplæring
- Engasjerte og hyggelige kollegaer
- Mulighet til å påvirke
- Utvidet pensjons og personforsikringsordning, deriblant helseforsikring
Har du spørsmål rundt stillingen så ta kontakt med Susanne Bjerkaas, Senior rekrutteringsrådgiver i IMPACT AS på tlf: 97084208 eller mail:sb@impact.no
Sigum Fagerberg AS leverer ventiler, aktuatorer og instrumentering til privat og offentlig sektor, og kjennetegnes av høy kvalitet, høy teknisk kunnskap med rådgivning, samt veldig god leveringskapasitet og leveringssikkerhet. Som ansatt i Sigum Fagerberg AS blir du en del av et selskap med fokus på egne ansatte og selskapets utvikling. Selskapet har hovedkontor og lager lokalisert i Moss, med salgskontor på Billingstad. I 2022 omsatte de for 180 millioner kroner og har 29 ansatte. Eier er børsnoterte Indutrade AB, www.indutrade.se