På vegne av globalt IT-selskap søker vi etter en kompetent leder med ansvar for selskapets ordre- og innkjøpsavdeling. Dette er en nøkkelrolle med personalansvar og du vil være en del av selskapets ledergruppe. Teamets viktige oppgaver er å håndtere bestillinger og ordre samt bestille og kvalitetssikre frakt. Videre skal teamet sørge for levering av varer frem til sluttkunde i innland og utland samt være bindeleddet mellom logistikkpartner, kunde og leverandør. Avdelingen fungerer også som en støttefunksjon ovenfor selgere.
Høres dette interessant ut?
Vi ser etter en strukturert og nøyaktig person som trives i selvstendige roller med viktige ansvarsområder og store påvirkningsmuligheter. Du er trygg på deg selv som leder og trives med operativt og variert arbeid. I denne stillingen vil du jobbe sammen med faglig sterke kollegaer innen IT-sikkerhet og infrastrukturteknologi, og din evne til å implementere smarte metoder og bedre verktøy vil være en viktig del av selskapets utvikling.
Sentrale ansvarsområder og oppgaver.
- Ansvarlig for å drifte og lede en avdeling på 4 personer.
- Sikre optimal drift gjennom hele året.
- Utvikle og implementere relevante KPIèr innen SLA og support
- Ansvarlig for at teamet holdes oppdatert på interne systemer
- Forbedre interne arbeidsprosesser på tvers av ulike avdelinger
- Ta i bruk ny teknologi og nye systemer når dette er hensiktsmessig.
- Være en service- og støttefunksjon for selgere
- Legge inn ordre hos leverandører
- Koordinere levering av varer frem til sluttkunde
- Være bindeleddet mellom logistikkpartner, kunde og leverandør
- Sikre effektiv kommunikasjonsflyt og godt samarbeid
Vi tilbyr.
- Flotte, moderne kontorer på Fornebu
- Subsidiert kantine, treningsrom og flotte fellesarealer
- Gode karrieremuligheter i et internasjonalt selskap i vekst
- Selvstendig, viktig rolle med personalansvar
- Fast ansettelse, 100 % stilling
Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper.
- Bred erfaring med ERP-systemer, logistikk og innkjøp
- Erfaring med prosjektarbeid og prosjektledelse
- Relevant høyskoleutdannelse innen økonomi, innkjøp, logistikk, IT
- Minst 3 års erfaring fra lignende stillingsfunksjoner
- Erfaring med NetSuite er en fordel, ikke et krav
- Du er nøyaktig, strukturert og løsningsorientert
- Kommuniserer godt på både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Ønsker du ytterligere informasjon om stillingen? Ta kontakt med rådgiver Markus Källvik i Assento.
Vi oppfordrer interesserte kandidater til å søke på stillingen omgående.
Velkommen med din søknad!
Nøkkelord | IT, Innkjøp, ERP, Ledelse, Ordrehåndtering, Koordinering, Administrasjon, Analyse, Rapportering |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Utvikling av infrastruktur og maskinvare |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Salg og markedsføring |