Økonomiavdelingen har ansvar for å støtte organisasjonens økonomiske prosesser og bidra til å sikre rapportering, god økonomistyring og solid beslutningsstøtte. Du vil samarbeide tett med andre avdelinger og være involvert i ulike finansielle aktiviteter. Avdelingen vil bestå av to ansatte i Sarpsborg og en ved Oslo kontoret.
Som Økonomimedarbeider i Kvass Gruppen får du en utfordrende hverdag i et vekstselskap. Vi søker deg som har erfaring med regnskap fra A-Å, og som er nysgjerrig på eller har erfaring fra Tech bransjen. Rollen rapporterer til CFO.
Vi ønsker en som kan trives med følgende oppgaver:
- Løpende regnskapsføring og avstemming
- Oppfølging av prosjektregnskap
- Bidra i måneds og årsoppgjørsrapportering
- Delta i utarbeidelse og oppfølging av budsjett og prognoser
- Kvalitetssikre regnskapsprosesser og sikre etterlevelse av aktuelle regelverk
- Bidra i likviditetsrapportering og likviditetsstyring
- Bidra til kontinuerlige forbedringer i regnskapsprosesser
- Bidra i offentlig regnskapsrapportering rapportering
Dine kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innenfor regnskap
- Minimum 3 års relevant arbeidserfaring
- God regnskapsforståelse og kompetanse innenfor aktuelle regelverk, herunder regnskapslov, merverdiavgiftslov og skattelov
- Erfaring med regnskapssystem, gjerne Tripletex, og Excel
- Erfaring med å jobbe både selvstendig og i team
- Kommuniserer godt både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
Har du i tillegg disse personlige egenskapene vil vi gjerne snakke med deg:
- Fremoverlent og finner gode løsninger
- Tar initiativ og er proaktiv
- Arbeider strukturert og nøyaktig
- Høyt fokus på kvalitet i utførelsen av arbeidet
- Høy integritet
- God gjennomføringsevne
- Er en lagspiller som bidrar til fellesskapet og andres suksess
- Gode kommunikasjonsferdigheter