Er du engasjert og trives i et hektisk miljø? NorEngros-kjeden opplever god vekst og skal nå ansette en Innkjøp- og logistikkoordinator til avdelingen for Drift (innkjøp, logistikk, stamdata og IT) som er sentralt plassert i kjedens hovedkontor i Oslo. Du skal ivareta vareforsyningen og optimalisere vareflyten fra leverandører til sentrallageret og koordinere bestillinger hos våre sentrale leverandører.
Dine arbeidsoppgaver:
- Daglig anskaffelse av eget sortiment
- Koordinere bestillinger fra medlemsbedriftene
- Delta på sentrale prosjekter innen innkjøp og logistikk
- Følge opp ordrebekreftelser, leveranser, returer og fakturaer
- Vedlikeholde stamdata og leverings-/betalingsbetingelser
Er dette deg?
- Serviceorientert, positiv og utadvendt
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Strukturert, analytisk og effektiv
- Innsatsvillig, fleksibel og selvstendig
- Utdanning innen innkjøp eller logistikk/SCM
- Gjerne relevant erfaring
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen, er du velkommen til å kontakte Capus ved Johannes (95 17 91 69) eller Anne (99 47 25 26). For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken "Søk her". Du skal da fylle ut et kort skjema med personalia, samt laste opp søknad og CV.
Vi ser frem til å lese din søknad!
Om din nye arbeidsgiver:
NorEngros er Norges største leverandør av forbruksvarer til bedrifter i privat og offentlig sektor. Sortimentet omfatter kontorrekvisita, emballasje, storhusholdningsprodukter, møbler og medisinske forbruksvarer. Virksomheten er en landsdekkende kjede bestående av 12 bedrifter. Vår logistikkløsning er basert på lokale fullsortimentslagre og 37 engros-butikker som gir unik tilgjengelighet og hurtig distribusjon til alle kunder. NorEngros ble etablert i 1989. Vi har 920 ansatte, en omsetning i 2016 på 3.3 mrd., sunn økonomi og er i stadig vekst. Kjedeadministrasjonen med ca. 45 ansatte holder til nær kommunikasjonsknutepunktet, på Helsfyr i Oslo.