By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Drevet av økt vekst og aktivitet ser Lime Green Digital nå etter en senior supportmedarbeider og kundeansvarlig for TABS. TABS er et omfattende booking- og administrasjonssystem for trafikkskoler over hele landet. Tjenesten er skybasert og brukes på desktop, mobil og nettbrett. Tjenesten har også egne apper for iOS og Android. Den tekniske tjenesteutviklingen gjøres av vårt utviklerteam i Oslo, noe som bidrar til korte beslutningsveier og rask fremdrift.
Formålet med rollen er å sikre gode kundeopplevelser, og vil i det daglige bety tett samarbeid med kollegaer og kunder for å sikre best utnyttelse av administrasjons- og bookingsystemet TABS. Det er en viktig rolle i selskapet, med stort og selvstendig ansvar for at kundene føler seg ivaretatt og får den hjelpen de trenger, samtidig som at produktet blir videreutviklet i riktig retning.
Support for TABS på e-post og telefon.
Ansvarlig for at kundene får den hjelpen de trenger og at de føler seg ivaretatt, samt hjelp til å benytte systemet smart og effektivt.
Ta imot og forstå forbedringsønsker fra kundene, beskrive problemet og lage en teknisk spesifikasjon slik at dette kan følges opp i samarbeid med teknisk avdeling.
Jobbe systematisk med kunder over tid, slik at en etter hvert får totalansvar for egne kunder.
Holde kurs i bruk av systemet (1-5 dager per år).
Lime Green Digital er langsiktige og investerer hele tiden i videreutvikling av tjenestene og kunderelasjonene. For å lykkes i rollen må du like å prate med kunder, hjelpe dem og bidra til å finne løsninger som gjør at de blir fornøyde. Du har en analytisk tilnærming til ansvaret og arbeidsoppgavene dine. Det vil være en klar fordel om du har
Relevant utdanning og/eller erfaring fra ERP/IT-support eller tilsvarende.
Jobbet med digitale tjenester og kundekontakt, erfaring med å være en «all-rounder» som løser de problemene som oppstår praktisk og konkret.
God teknisk forståelse og evne til (å lære) å beskrive og forstå hva et forslag til en forbedring faktisk betyr.
Ta kontakt med en av våre rådgivere i The Assessment Company: Isabel Andersen Mougios på tlf: 926 82 929 eller Ida Beinnes Hoff på tlf: 489 59 465. Vi ser frem til å høre fra deg!
Søknadsfrist: 12. mai
Nøkkelord | Support, ERP, Kundeansvar, IT-forståelse |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Support |
Arbeidsgiver | Lime Green Digital AS |
Kongens gate 14 | |
0153 Oslo | |
Nettside | limegreen.no/ |
Søknadsfrist | 12.05.2024 |
Arbeidsplass | Kongens gate 14 |
Tittel | Senior supportmedarbeider |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Isabel Andersen Management Consultant isabel.andersen.mougios@theac.no +4792682929 |
Ida Beinnes Hoff Partner / Management Consultant ida.hoff@theac.no +4748959465 |